|
کد خبر:
132019
|
مسافران نمازخوان جا مانده خواستار بخشش خلبان و کادر پرواز «تفتان ایر» شدند
تین نیوز
25 مسافر جامانده پرواز شماره 63332 زاهدان به تهران در نامهای از مدیرعامل تفتان قدردانی کردند و خواستار بخشش خلبان و کادر این پرواز شدند.
به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی هواپیمایی تفتان؛ به دنبال جا ماندن 25 نفر از مسافران پرواز زاهدان به تهران هواپیمایی تفتان در 29 فروردین ماه سالجاری، این شرکت هواپیمایی بهمنظور رفاه حال مسافران، آنها را با پرواز جایگزین به مقصدشان منتقل کرد.
مسافران جامانده از پرواز در نامهای به دکتر «ابوالفضل حقیقی» مدیرعامل هواپیمایی تفتان ضمن تشکر از خدمات این شرکت هواپیمایی به مردم استان سیستان و بلوچستان، بیان داشتند: "از اینکه در ماجرای جاماندن نمازگزاران از پرواز، با هوشمندی و هوشیاری و البته با شجاعت؛ ایمان راسخ و تعهد دینی خود و اهمیت به نماز اول وقت و نماز جماعت را به نمایش گذاشتید، کمال تشکر را داریم و در پایان درخواست میکنیم نسبت به بخشش و عفو تمام کسانی که از طرف شما توبیخ یا تنبیه شدند، دستورات مقتضی را صادر فرمای
۲۵ مسافر شرکت هواپیمایی تفتان ایر در مسیر زاهدان - تهران صبح 29 فروردین ماه امسال، به علت اینکه احتمال قضا شدن نمازشان در تهران میرفت، چند دقیقه قبل از پرواز، پای پلکان هواپیما به نماز ایستادند که خلبان نیز بهسبب ضرورت رسیدن قبل از آغاز مراسم روز ارتش در تهران، به ناچار با جا گذاشتن این مسافران بهسمت مقصد مورد نظر پرواز کرد.
مدیر عامل ، مالک و سرمایه گذار شرکت هواپیمایی تفتان ایر از کلیه مردم و روحانیون بابت بی توجهی خلبان به فریضه نماز عذر خواهی کرد.
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.
تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمیکند.
پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.
انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.
جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.