| کد خبر: 132016 |

آماده ثروت‎آفرینی در فرودگاه اهواز هستیم

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه اهواز از آمادگی این فرودگاه برای ورود به بحث ثروت‎آفرینی و حرکت در راه اقتصاد مقاومتی خبر داد.

 

به گزارش تین نیوز به نقل از  روابط ‎عمومی شرکت فرودگاه ‎ ها و ناوبری هوایی ایران، محمدرضا رضایی در مورد موضوع ثروت آفرینی و برنامه های فرودگاه اهواز در این زمینه گفت: باید بتوانیم درآمدهای غیرهوانوردی را افزایش دهیم و برای این کار اکنون طرح جدید شهر فرودگاهی اهواز مطرح است که بنا داریم در آن تمام امکانات یک شهر مانند هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی، مجتمع تجاری، خدماتی، تفریحی و ورزشی، سینما، بیمارستان، باغ رستوران، کترینگ بزرگ، هایپرمارکت، فود مارکت و همچنین کارگو و انبار مورد نیاز برای شرکت های هواپیمایی را بگنجانیم.

 

وی با اشاره به اینکه محل انتخاب شده برای تاسیس این شهر فرودگاهی هفت کیلومتر تا شهر اهواز فاصله دارد، افزود: قصد داریم کاری کنیم که غیر از مسافران، مردم به صورت شبانه روزی برای تفریح و استفاده از این امکانات به شهر فرودگاهی بیایند و در فضایی امن و مطمئن به تردد، خرید و گذراندن اوقات فراغت بپردازند.

 

رضایی در مورد ثروت آفرینی در فرودگاه کنونی اهواز گفت: اکنون هم قصد داریم برای فرودگاه فعلی در حدی کوچک تر، این اقدامات را در قالب ایجاد هتل فرودگاهی، پارکینگ طبقاتی و کترینگ انجام دهیم. اکنون مراحل آن انجام شده است و برای بررسی و تعیین تکلیف به بخش بازرگانی شرکت ارائه داده ایم.

 

مدیرکل فرودگاه اهواز در مورد جذب مشارکت سرمایه گذاران و گسترش همکاری با بخش خصوصی گفت: قصد داریم بخشی از کارهای خدماتی و فرودگاهی را به سرمایه گذاران و بخش خصوصی بسپاریم تا ضمن کاهش فشار کاری و هزینه‎های مختلف٬ باعث افزایش درآمد شویم.

 

رضایی با اشاره به اینکه این ثروت آفرینی خود در اقتصاد مقاومتی و تبدیل فرودگاه ها به مجموعه ای اقتصادی نقش دارد، گفت: ما باید دانش و فعالیت بازرگانی را قوی کنیم و در سیستم مالی هم به سمتی برویم که بسیار دقیق و محاسبه شده عمل کند و در قراردادها و انجام فعالیت ها به دقت عمل کنیم.

 

وی با تاکید بر اینکه برای ورود هرچه بهتر فرودگاه‎ به امر ثروت‎آفرینی باید به مدیران، روسا، معاونان و همه کارکنان فرودگاه آموزش‎های بازرگانی و چگونگی جذب سرمایه‎گذاران داده شود، از آمادگی این فرودگاه برای تقویت و توانمندی خود در راه اقتصاد مقاومتی و ثروت‎آفرینی خبر داد و گفت: امیدوارم هرچه سریعتر شرکت فرودگاه‎ها مجوزهای لازم را برای آغاز پروژه‎های در نظر گرفته در فرودگاه فعلی اهواز را صادر کند تا بتوانیم به حفظ سرمایه گذارانی که اعلام آمادگی کرده‎اند طرح‎ها را به مرحله اجرا برسانیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.