| کد خبر: 131456 |

گواهینامه طراحی هواپیمای تک موتوره، تولید برخی قطعات هلی کوپتری و وسایل پرنده به هواپیماسازی ایران اعطا شد

تین نیوز

صبح امروز در مراسمی شرکت هواپیماسازی ایران هسا، گواهینامه مرکز طراحی (D.O.A) و گواهینامه مرکز تولید (P.O.A) را دریافت کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری، در این جلسه که جانشین مدیرعامل سازمان صنایع هوایی و مسئولان هواپیماسازی ایران هسا حضور داشتند محمد جواد تقوایی معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری ضمن تقدیر از تلاش مجموعه های مدیریتی و فنی – تخصصی آن شرکت، گفت: در شرایط سخت و محدودیت هایی که برای صنعت هوایی ایجاد شد متخصصان ما توانستند با درایت، مقاومت و همت بلند، بسیاری از نیازهای موجود صنعت را با تمام توان پاسخ دهند.

 

وی با بیان اینکه تمام کشورهای پیشرفته دنیا و صاحب نظران رشد و توسعه اقتصادی به وصنعت هوایی به عنوان یکی از فاکتورهای ویژه می نگرند گفت: اگرچه بعضی از نگاهها و برداشت ها از صنعت هوایی این است که درصد کمی از این صنعت بهره مند می شوند و همین مورد میزان توجهات به آنرا تحلیل و سفیر می کنند اما در عمل صنعت هوانوردی از جنبه های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی و توزیع ثروت و تخصص نقش استراتژیک دارد و اینکه از این طریق می توان توانایی های بالقوه ای را در اقصی نقاط کشور به بالفعل درآورد تا تاثیر قابل توجهی در تمامی ابعاد توسعه ای اعم از توسعه اقتصادی و بازرگانی داشته باشد.

 

تقوایی با اشاره به اینکه اهتمام به این بخش در صنعت یقینا متضمن تلاش های مضاعفی است که در این مجموعه می توان مصداقی از همین مفهوم باشد اظهارامیدواری کرد: مسیرهای توسعه همواره تداوم یابد.

 

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری افزود: در همین رابطه رویکرد اقتصاد محور و بازار نگر هسا در اخذ تاییدیه ها و استانداردهای مختلف نقطه عطفی در رشد و توسعه صنعت هوانوردی این مجموعه خواهد بود.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.