| کد خبر: 131439 |

عابدزاده:

◄ اقای نیکزاد، با هواپیمای دست دوم که عکس یادگاری نمی‌گیرند!

تین نیوز

رییس سازمان هواپیمایی کشور در واکنش به سخنان وزیر سابق راه مبنی بر اینکه ماهم هواپیما وارد کردیم اما با آن عکس یادگاری نگرفتیم، گفت: کار بسیار خوبی را انجام داده اید، با هواپیمای دست دوم که عکس یادگاری نمی‌گیرند!

 

به گزارش خبرنگار تین نیوز علی عابدزاده در نشست خبری مراسم ورود چهار فروند هواپیمای ATR با بیان اینکه جا دارد به مردمی که در سال‌های اخیر فرودگاه داشتند، ولی پرواز نداشتند تبریک بگویم، گفت: بسیاری از فرودگاه‌های کشور به دلیل نداشتن ناوگان مناسب متاسفانه از پرواز بی‌بهره بودند.

 

وی در همین رابطه ادامه داد: امیدواریم با ورود این هواپیماها، اقصی نقاط ایران از پرواز و تاثیری که پرواز می‌تواند در توسعه شهرها داشته باشد بهره‌مند شوند.

 

معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: به یاد دارم آقای نژادحسینیان، وزیر وقت راه و ترابری خدمت امام (ره) رسیدند و در گزارشی که داشتند خدمت امام می‌دادند، آنجایی لبخند امام (ره) را شاهد بودیم که وزیر وقت اعلام کرد که با برنامه‌ریزی که صورت گرفته، قصد داریم با هواپیما به اغلب نقاط کشور پرواز بگذاریم.

 

عابدزاده با بیان اینکه جای خوشحالیست که امروز این سیاست‌ها با قوت در حال پیگیری است، تصریح کرد: صنعت هوایی کشور روزهای سختی را سپری کرده اما خوشبختانه این مشکلات در حال مرتفع شدن است و امیدوارم بتوانیم به زودی جایگاه خود را در منطقه به دست آوریم.

 

وی در خصوص ادعای نیکزاد وزیر سابق راه درباره خرید ۱۱۴ فروند هواپیما بدون گرفتن جشن و عکس گفت: یک رسم و رسومات خاصی در صنعت هوایی وجود دارد. برای مثال وقتی خلبانی برای اولین بار پرواز می کند، روی او یک سطل آب می ریزند. همواره در همه جای دنیا یک هواپیمایی که برای اولین بار پروازش را انجام می دهد، برای تبلیغات گسترده مراسم ویژه‌ای گرفته می‌شود.

 

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری، ابراز داشت: البته کمتر اتفاق می افتد که هواپیمای دست دومی بیاید و برای آن مراسمی گرفته شود. اگر آقای نیکزاد عکسی نیانداخته، کار درستی بوده، چون هواپیما نو نبوده است؛ خوشحالی ما از آمدن هواپیما نیست، خوشحالی ما از این بابت است که گشایش هایی در حوزه اقتصاد اتفاق افتاده و ما برای این که حق خود را از دنیا بگیریم، باید هواپیمای جدید بیاوریم.

 

وی ادامه داد: این رسم‌ها در صنعت حمل و نقل هوایی در همه جای جهان وجود دارد. مراسم واتر سالوت و آب پاشی بر روی هواپیمای جدید و گرفتن عکس یادگاری بدیهی است و مختص کشور ما نسیت.

 

وی ادامه داد: خوشحالی ما از بابت ورود هواپیما این است که منویات مقام معظم رهبری بعد از سال‌ها بالاخره اجرا شد، ایشان در خصوص مسائل اقتصادی تاکیدات ویژه‌ای داشتند و اگر قرار است تاکیدات رهبری در خصوص اقتصاد مقاومتی اجرا شود باید هواپیمای نو داشته باشیم و قدرت رقابت با دنیا را پیدا کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.