| کد خبر: 130747 |

روشنایی سطوح پروازی فرودگاه مهرآباد بروز رسانی می‌شود

تین نیوز

روشنایی سطوح پروازی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد مطابق انکس 14 بروز رسانی می‌شود.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی فرودگاه بین‌المللی مهرآباد؛ غلامحسین باقریان عضو هیات مدیره و معاون عملیات فرودگاهی، میرسعید صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی با همراهی علی رستمی مدیرکل فرودگاه بین‌المللی مهرآباد از پروژه و طرح‌های اجرای روشنایی سطوح پروازی این فرودگاه بازدید کردند .

 

سیستم‌های روشنایی سطوح پروازی و پست‌های برق مهرآباد که در آینده‌یی نزدیک قرار است در این فرودگاه به بهره‌برداری برسد از جمله مواردی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

 

رستمی در این بازدید با اشاره به فرسودگی ساختمان و تجهیزات پست ۱۱ و ۲۹ باندهای فرودگاه مهرآباد و همچنین تاکید بر بهره‌برداری کامل از باند ۲۹ راست، گفت: این اداره‌کل مصمم به نوسازی ساختمانی و بهسازی پست ۱۱ به مساحت ۲۵۰ مترمربع و همچنین احداث و تجهیز پست ۲۹ جدید به مساحت ۴۹۵ مترمربع، در فرودگاه مهرآباد در حال انجام است.

 

رستمی هدف از اجرای این پروژه را تامین روشنایی سطوح پروازی و باند عنوان کرد: نوسازی تجهیزات فعلی و نصب تجهیزات کنترلی الکترونیکی و CCRهای تمام الکترونیکی به‌منظور استانداردسازی روشنایی سطوح پروازی مطابق با استانداردهای روز جهانی انجام می‌شود.

 

باقریان معاون عملیات فرودگاهی نیز در این بازدید بر انجام سریع پروژه‌های مهم عملیاتی در سطوح پروازی با رعایت استانداردهای روز تاکید کرد.

 

صفی‌نیا مدیرکل تسهیلات و تجهیزات فرودگاهی که در این بازدید باقریان را همراهی می‌کرد٬ ضرورت بهسازی و نوسازی نیروگاه‌ها و پست‌های برق و ساماندهی روشنایی سطوح پروازی مهرآباد را با توجه به حساسیت و حجم ترافیک این فرودگاه در راس اقدامات این اداره‌کل در سال جاری اعلام کرد و گفت: در تلاش هستیم در چند ماه آینده پست 29 و 11 فرودگاه مهرآباد را راه‌اندازی کنیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.