| کد خبر: 130630 |

آغاز تدوین نظام‌نامه سطح خدمات در شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره)

تین نیوز

معاونت امور فرودگاهی شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) در  اولین جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی در سال ١٣٩٦، بر نقش فرودگاه در تسهیل، رونق و توسعه صنعت گردشگری تاکید کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل فرودگاه امام خمینی(ره)، مهندس کوروش فتاحی، عضو هیأت مدیره و معاونت امور فرودگاهی و رئیس کمیته تشکیلات شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) ضمن اعلام این نکته گفت: جلسه کمیته تسهیلات فرودگاهی هر ماهه با هدف ارائه تسهیلات لازم به مسافران و مراجعین به فرودگاه برگزار می‌شود و شرکت های هواپیمایی با حضور در این جلسات به دنبال راهکارهای مناسب جهت ارائه خدمات و تسهیلات مطلوب‌تر و شایسته به مسافران هستند.

 

فتاحی با اشاره به اینکه فرودگاه بین‌المللی امام خمینی(ره) به ‌عنوان یکی از مهمترین زیرساخت‎های سفر و گردشگری نقش بارزی را در تسهیل، رونق و توسعه صنعت گردشگری ایفا می‌کند، افزود: کلیه مدیران این فرودگاه پیوسته در تلاش برای خدمت‎رسانی مطلوب، ایمن، امن و آسان و افزایش تعداد پروازها در فرودگاه به منظور تسهیل در تردد مسافران هستند.

 

معاون امور شرکت شهر فرودگاهی ضمن تشکر از همکاری و همدلی بین تمامی ارگان‌های مستقر در فرودگاه که در ایام نوروز تسهیلات مناسبی به مسافرین ارایه کردند، تاکید کرد که اعضاء این کمیته، همانند یک تیم ملی برای حضور در رقابت‌های جهانی هوانوردی هستند که می‌بایست تمام تلاش خود را برای ارائه خدمات مطلوب در سطح بین‌المللی به کار گیرند.

 

وی در انتها از اتصال تاکسی وی ترمینال سلام به باند ٢٩ خبر داد و عنوان کرد: بدین منظور محدودیت‌های پروازی برای پروازهای فوق‌العاده در نظر گرفته شده است.

 

گفتنی است که در این جلسه، تشکیل کمیته تدوین نظام‌نامه سطح خدمات( Service level agreement  )نیز مورد تصویب قرار گرفت.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.