| کد خبر: 129372 |

معاونت برنامه‎ریزی و نظارت نقش بسیاری در سلامت اداری دارد

تین نیوز

مه‌آبادی در جمع مدیران معاونت برنامه‎ریزی و نظارت، عملکرد صحیح این معاونت را در سلامت اداری شرکت بسیار مهم عنوان کرد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‎عمومی شرکت فرودگاه‎ها و ناوبری هوایی ایران، رحمت‎اله مه‎آبادی که امروز 13 اردیبهشت، در دیداری صمیمی با مدیران معاونت برنامه‎ریزی و نظارت، پس از برگزاری نماز جماعت در نمازخانه شرکت فرودگاه‎ها سخن می‎گفت با بیان توصیه‎هایی به مدیران بخش‎های مختلف این معاونت عملکرد صحیح آنها را عاملی مهم در ایجاد سلامت اداری در سطح ستاد و فرودگاه‎ها دانست.

 

وی در مورد ضرورت حساسیت و دقت در تدوین بودجه گفت: در اختصاص بودجه به ستاد و فرودگاه‎ها بسیار دقت کنید و تا مشخص نشده که بودجه درخواستی دقیقاً در چه زمینه و به چه دلیلی هزینه می‌شود٬ آن را تایید نکنید.

 

مه آبادی در مورد نظارت و کنترل نیز گفت: کنترل پروژه برعهده شماست، بنابراین باید در واحدتان بخشی به نام کنترل پروژه تشکیل دهید و اطلاعات به روز مراحل پروژه‎ها را به هیئت مدیره و وزیر راه و شهرسازی ارسال کنید. به این ترتیب است که از وجود مشکلات با خبر می‎شویم و برای حل آن راه چاره می‎اندیشیم.

 

وی همچنین یکی از فواید کنترل دقیق و پیاپی را شناخت نیروهای کلیدی و تاثیرگذار عنوان کرد و گفت: با شناخت این افراد می‎توانیم برای آنها امکانات و اولویت‎های بیشتری را در نظر بگیریم و ارزششان را حفظ کنیم.

 

رئیس هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با اشاره به ضرورت همدلی و انسجام سازمانی، وجود تعارض را عامل بروز مشکلات مهمی عنوان کرد و ضمن دعوت از همکاران برای حضور در نماز جماعت، گفت: من می‌خواهم که با هم نشست و برنامه زیاد داشته باشید تا در کنار ایجاد یک فضای صمیمی و مفرح، یکدیگر را بهتر بشناسید و در انجام وظایف هماهنگ شوید.

 

همچنین در ادامه معاون برنامه‎ریزی و نظارت نیز در این نشست با اشاره به اینکه این معاونت پس از برگزاری جلسات حضوری با مدیران ستادی و فرودگاهی و بررسی دقیق درخواست‎ها در مورد بودجه آنها تصمیم‎گیری کرده است، گفت: به این ترتیب سندی را در مورد بودجه تمام فرودگاه‎ها و معاونت‎ها تدوین کرده‎ایم و به این ترتیب هر سه یا چهار ماه با اعزام گروه ناظران به فرودگاه‎ها بررسی می‎کنیم که آیا بودجه مربوطه در همان بخش و به درستی هزینه شده است و یا خیر.

 

حمیدرضا سیدی از آغاز این بازرسی‎های دوره‎ای در آینده‎ای نزدیک خبر داد.

 

گفتنی است؛ این نشست در ادامه سلسله جلسات مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها با معاونت‌های مختلف شرکت پس از اقامه نماز برگزار شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.