| کد خبر: 129054 |

یکم ماه می٬ فرصتی برای ادای احترام به مقام کارگر

تین نیوز

بانوان کارگر شرکت فرودگاه‌ها در روز جهانی «کارگر» برابر با یکم ماه می میلادی در دفتر عضو هیات مدیره و مشاور امور بانوان و خانواده گردهم آمدند تا ضمن بزرگداشت این روز، خواسته و مشکلات خود را به گوش بانوی مسئول شرکت فرودگاه‌ها برسانند.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز (۱۱ اردیبهشت‌ماه) برابر با یکم ماه می، روز جهانی کارگر است. در این روز جهانیان از کارگران سرزمین خود به پاس زحمات و تلاش‌هایشان قدردانی می‌کنند. دفتر مشاور مدیرعامل در امور بانوان شرکت فرودگاه‌ها نیز در این روز از بانوان کارگر در این شرکت طی مراسمی قدردانی کرد.

 

بیش از ۲۰ نفر از بانوان کارگر این شرکت به دعوت معصومه ابراهیمی، عضو هیات مدیره و مشاور امور بانوان و خانواده گردهم آمدند و پس از دیداری صمیمانه به بیان مشکلات و مطالبات خود پرداختند. ابراهیمی نیز پس از تعمق در خواسته‌های این کارگران، قول مساعد برای رسیدگی در بهتر شدن قراردادهایشان در سال جدید از سوی پیمانکاران را داد.

 

معصومه ابراهیمی در پایان این مراسم توضیح داد: یکی از مهمترین معیارها و عوامل موثر در پیشبرد و موفقیت یک نهاد، داشتن نیروی انسانی کارآمد و راضی است. بخشی از این نیروی انسانی را کارگران مجموعه تشکیل می‌دهند که با مدیریت خوب و بها دادن به آن‌ها می‌توانند در تحقق اهداف مجموعه نقش موثری ایفا کنند.

 

وی با بیان اینکه در هر مجموعه همه نیروها اعم از مدیرعامل، مدیر، کارمند، کارگر در جایگاه خود مشغول به خدمت‌رسانی هستند و به هر یک از آن‌ها متناسب با جایگاه‌شان باید خدمت‌رسانی شود، ادامه داد: یکی از اقشار زحمت‌کش که همواره باید به آن‌ها توجه شود، قشر کارگر است که زحمات زیادی را متقبل می‌شوند.

 

مشاور امور بانوان و خانواده یادآور شد: امروز در سراسر دنیا، روز کارگر است. بنابراین ما نیز خود را مکلف ‌دانستیم که به این عزیزان پیام خود را برسانیم و اگر مشکلاتی وجود دارد به سهم خود و در چارچوب مقررات آن‌ها را رسیدگی کنیم.

 

عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران، امروز را روز خوبی توصیف کرد زیرا توانست شخصا میزبان خدمه بانو در این شرکت باشد و گفت: از یک سو؛ بسیاری از خدمه بانو در شرکت فرودگاه‌ها، زنان سرپرست خانوار هستند که علاوه بر وظیفه مادری خود، مسئولیت پدری هم برعهده دارند. از سوی دیگر نیز؛ این کارگران اگر در محیط‌های کاری دغدغه‌ای داشته باشند، بر زندگی شخصی‌شان اثرگذار است در حالی که وظیفه ما کمک به کاهش مشکلات دوستان در محل کار است تا به امور زندگی و فرزندان خود رسیدگی کنند زیرا فرزندان امید آینده کشورند.

 

وی گفت: امروز خواستیم قدردان خانم‌های خدمه باشیم و امیدواریم روزی در چنین گردهمایی‌هایی، هیچ مطالبه‌ای از این افراد بر زمین نماند و بتوانیم همه آن‌ها را پاسخ دهیم و رضایتمندی آن‌ها را به حداکثر برسانیم.

 

در پایان این مراسم معصومه ابراهیمی، عضو هیات مدیره شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران و مریم پیروی سرپرست امور بیمه، بازنشستگی، تربیت‌بدنی و تسهیلات رفاهی با اهدا لوح و هدایا از بانوان کارگر شرکت فرودگاه‌ها قدردانی کرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.