| کد خبر: 128737 |

وطن‌خواه خبر داد:

مذاکره برای رفع موانع توسعه فرودگاه‎ رامسر و نوشهر

تین نیوز

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان مازندران گفت:از ۱۹ اردیبهشت دو پرواز در مسیر اهواز-رامسر-اهواز در روزهای سه‌شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی نفت و با هواپیمای فوکر۵۰ برقرار خواهد شد.

 

به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط‌عمومی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در بازدید از فرودگاه های رامسر و نوشهر از افزایش پروازهای این دو فرودگاه ابراز رضایت کرد.

 

سعدالله وطن‌خواه گفت: وزیر راه و شهرسازی برای بازدید و افتتاح پروژه چند طرح استانی در حوزه راه‌سازی و بنادر و کشتیرانی به استان مازندران سفر کرده بود. وی همچنین از پروژه پایان‌یافته باند فرودگاه رامسر و همچنین بهسازی ترمینال و حصارکشی اطراف فرودگاه نوشهر نیز بازدید کرد.

 

مدیرکل فرودگاه‌‌های استان مازندران، با اشاره به ارائه گزارشی از وضعیت فرودگاه‌ها به وزیر، گفت: نکته مهمی که با وی در میان گذاشتیم موضوع موانع توسعه فرودگاه‌ها و تملک اراضی اطراف آن بود و درخواست کردیم در این زمینه مساعدت شود تا بتوانیم هرچه سریع‌تر از پروژه‌های آنها بهره‌برداری کنیم.

 

وی با اشاره به ابراز رضایت وزیر راه‌وشهرسازی از افزایش پروازهای این دو فرودگاه٬ در مورد پروازهای فرودگاه رامسر گفت: پیش از این یک پرواز روزانه به تهران داشتیم که از ۵ اردیبهشت یک پرواز دیگر نیز در روزهای سه‌شنبه، چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه به آن اضافه کردیم. همچنین در روزهای دوشنبه و جمعه نیز به مشهد مقدس پرواز داریم.

 

وطن خواه همچنین در مورد افزایش پرواز رامسر به مقصد اهواز، گفت: از ۱۹ اردیبهشت دو پرواز در مسیر اهواز-رامسر-اهواز در روزهای سه‌شنبه و جمعه توسط شرکت هواپیمایی نفت و با هواپیمای فوکر۵۰ برقرار خواهد شد. این پروازها در روز سه‌شنبه در ساعت ۱۵:۳۰ از اهواز به رامسر و در ساعت ۱۸:۱۰ از رامسر به اهواز انجام می‌شود. همچنین در روز جمعه نیز ساعت ۸:۲۰ از اهواز و ساعت ۱۱ از رامسر انجام خواهدشد.

 

وی در مورد مشکلات موجود در تملک اراضی اطراف فرودگاه نوشهر گفت: این زمین‌ها کاربرد کشاورزی دارند و به همین دلیل مراجع ذی‌صلاح اجازه تملک آنها را برای مصارف فرودگاهی نمی‌دهند و از سویی هم منابع مالی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران محدود است. البته ما نیز اصراری برای این کار نداریم و اگر این زمین‌ها تنها برای مصارف کشاورزی به کار بروند و در آنها ساخت و سازی انجام نشود که مانع فعالیت‌های فرودگاهی شود٬ مشکلی نخواهیم داشت.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.