| کد خبر: 11668 |

افزایش پروازهای فرودگاه ایلام دغدغه‌ای اساسی

تین نیوز | ایجاد پروازهای داخلی و خارجی و افزایش پروازهای داخلی یکی از مطالبات واقعی مردم ایلام است.
 
استان ایلام یکی از مناطق در حال توسعه کشور بوده و در غربی‌ترین نقطه جغرافیایی کشور و در همسایگی کشور عراق واقع شده است.
 
بعد مسافت استان ایلام با دیگر نقاط کشور به ویژه مرکز کشور به صورت زمینی 800 کیلومتر بوده که سفرهای زمینی را برای مردم استان ایلام دشوار کرده است.
 
سفرهای زمینی مردم ایلام به مرکز کشور به واسطه بعد مسافت بسیار خطرناک و کسل‌کننده کرده و این امکان را از مردم ایلام سلب کرده و در مقابل نیز بسیاری از سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و ... رغبتی برای حضور در این منطقه را نداشته و این سبب عقب‌افتادگی استان ایلام شده است.
 
این درحالی است که با افزایش پروازهای داخلی و حتی ایجاد پروازهای خارجی زمینه رونق اقتصادی استان ایلام فراهم شده و در مقابل تردد مردم ایلام به مرکز کشور را آسان‌تر می‌کند.
 
مدیرفرودگاه شهدای ایلام در این باره گفت: توسعه پروازهای داخلی و ایجاد پروازهای داخلی به عنوان یکی از مطالبات مردم به یکی از دغدغه‌های مسئولان امر در استان ایلام تبدیل شده است.
 
مجتبی بیاتی اظهار داشت: برای تحقق این مطالبه نیز تلاش‌هایی صورت گرفته و نتایجی نیز حاصل شده است.
 
وی ادامه داد: به عنوان مثال با توجه به مطالبه به حق مردم ایلام برای سفر هوایی به مشهد مقدس با عنایت به بعد مسافت استان ایلام تا مشهد تحقق این مهم در دستور کار مسئولان امر قرار گرفت.
 
وی افزود: در این راستا پرواز ایلام - مشهد و مشهد - ایلام در فرودگاه شهدای ایلام برقرار ‌شده است. ظرفیت این پرواز در هر سفر 150 نفر بوده که در رفت و برگشت هر هفته 300 زائر امام رضا (ع) از این مزیت بهره‌مند می‌شوند.
 
وی بیان کرد: زمان پرواز مشهد به ایلام روز جمعه ساعت 9 و 20 دقیقه بوده و زمان پرواز ایلام - مشهد در همان روز ساعت 12 و 20 دقیقه انجام می‌شود.
 
بیاتی تصریح کرد: پروازهای ایلام - مشهد و مشهد - ایلام تنها در روزهای جمعه هر هفته در فرودگاه شهدای ایلام انجام می‌شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • 0 0

    خیلی وقته این پرواز دیگه انجام نمیشه!! هواپیمایی اترک فقط یک بار این پرواز رو انجام داد ولی دید استانی مثله ایلام حیفه بهش پرواز بده اومد همون پرواز رو با همون ساعاتی که مدیر فرودگاه ایلام گفته به اهواز اختصاص داد. جالبه بهونشون ان بود که خلبان گفته فرودگاه ایلام چله چوله داره شرایطش واسه پرواز خوب نیست!!!:)