| کد خبر: 101338 |

◄افتتاح کارخانه تجهیزات فرودگاهی با حضور وزیر صنعت

تین‌نیوز| کارخانه تجهیزات فرودگاهی شرکت تولید ملزومات برق با حضور معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت و هیات همراه  در روز دوشنبه مورخ 08/06/95 افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، کارخانه تجهیزات فرودگاهی شرکت تولید ملزومات برق در حوزه تخصصی چراغ‌های روشنایی باند فرودگاه و پل‌های هوایی انتقال مسافر با توجه به انتقال تکنولوژی توانسته است ایران را ردیف سازندگان این محصولات در سطح دنیا قرار دهد.

ابوئی مهریزی معاون طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت در جریان بهره‌برداری از کارخانه شرکت تولید ملزومات برق، در خصوص حمایت از تولید داخلی، گفت: براساس مصوبه دولت، دستگاه‌های مرتبط و دولت با آن حق خرید کالای خارجی که مشابه ایرانی است را ندارند و باید از کالاهای تولید داخل که دارای استاندارد و کیفیت مناسب هستند، استفاده کنند.

وی تصریح کرد: محصولات این واحد براساس استاندارد بین‌المللی و تحت لیسانس تولید می‌شود که امیدواریم با تدابیر دولت محصولات در داخل کشور مورد استفاده قرار گیرد.

مدیرعامل شرکت تولید ملزومات برق نیز گفت: پل‌های هوایی انتقال مسافر و چراغ‌های روشنایی باند براساس استانداردهای جهانی طراحی و ساخته شده و قابلیت استقاده در تمامی فرودگاه‌های کشور را دارد.

وی همچنین افزود: یکی از دغدغه‌های تولید‌کنندگان حمایت از تولید داخلی و خرید کالای ایرانی است.

این واحد تولیدی قادر است سالیانه 20 دستگاه پل انتقال مسافر و هفت هزار و 500 عدد چراغ فرودگاهی تولید و روانه بازار کند که 25 میلیون دلار در سال صرفه‌جویی ارزی به دنبال دارد.

http://tinn.ir/images/docs/files/000101/nf00101338-1.jpg

http://tinn.ir/images/docs/files/000101/nf00101338-2.jpghttp://tinn.ir/images/docs/files/000101/nf00101338-3.jpg

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.