| کد خبر: 77219 |

اجرای کامل پروژه آزادراه همدان - سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده

تین نیوز |  مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری ایتالیایی کولانای از بهره‌برداری پروژه آزادراه همدان -سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده خبر داد.

دومینیکو بتی در بازدید از پروژه آزادراه همدان - سنقر - کرمانشاه که امروز چهارشنبه انجام شد، اظهار داشت: این آزادراه در سه بخش و سه مرحله متفاوت اجرا می‌شود و امیدواریم گامی در راستای رونق اقتصادی و اشتغال در این منطقه باشد.

این مسئول با بیان اینکه بخش‌های مختلف این پروژه طی پروسه زمانی هدفمند انجام می‌پذیرد، گفت: فاز همدان - سنقر - بیستون -کرمانشاه در فاز نخست پیش می‌رود و در گام بعدی کار بر روی قطعه کرمانشاه - خسروی به عنوان یکی از قطعات مهم پیگیری می‌شود.

بتی قطعه خسروی - کربلا را مرحله سوم این پروژه عظیم عنوان کرد و گفت: اجرای پروژه‌های ملی یقینا در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشتی مردم اثرگذار و به ویژه در توسعه اشتغال موثر است.

مدیر عامل شرکت سرمایه گذاری کولانای ایتالیا نتایج اجرای کامل پروژه را بسیار سودمند دانست و بیان کرد: شرکت کولانای متولی اجرای پروژه آزاد راه همدان - سنقر - کرمانشاه است و با تمام توان پیش می‌رود.

وی از افتتاح آزاد راه همدان - سنقر - کرمانشاه طی ۳ سال آینده خبر داد و اظهار کرد: شرکت سرمایه گذاری کولانای در زمینه‌های متعددی با هدف توسعه و اجرای پروژه‌های عظیم فعالیت جدی دارد و تاکنون نیز پروژه‌های صنعتی زیادی در جهان احداث نموده است.

این مسئول تجهیز آزادراه سنقر - همدان - کرمانشاه به سیستم‌های امنیتی را از دیگر برنامه‌های در دست اقدام عنوان کرد و گفت: این طرح در راستای نظم بخشیدن به ترافیک آزادراه اجرایی خواهد شد.
بتی اما احداث مرکز درمانی، مراکز اقامتی و... را از برنامه‌های در نظر گرفته شده برای آزاد راه همدان - کرمانشاه برشمرد و افزود: این طرح‌ها برای خدمات رسانی به مردم و رفاه حال عموم انجام می‌شود.

وی همچنین شرکت سرمایه گذاری کالیدونا را شرکتی فعال در عرصه احداث پروژه‌های گوناگون عنوان کرد و گفت: در زمینه احداث بیمارستان‌ها، سد، پالایشگاه و... پروژه‌های بسیاری را اجرا کردیم.
بتی احداث فرودگاه کربلا را آخرین پروژه مشترک شرکت‌های سرمایه‌گذاری کالیدونا و کولانای عنوان کرد و گفت: این دو شرکت ایتالیایی هستند و اکنون نیز مشغول اجرای پروژه‌ای برای شهر کربلا هستیم.
خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.