| کد خبر: 169793 |

◄ تمدید بیش از ۴ هزار کارت هوشمند رانندگان همدان

رانندگان برای اخذ کارت هوشمند باید پس از ارائه مدارکی همچون معرفی‌نامه تامین اجتماعی، کارت سلامت، صلاحیت فردی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه، دارا بودن مدرک کلاس‌های آموزشی و غیره به انجمن صنفی رانندگان مراجعه کنند.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل نقل جاده‌ای همدان، گفت: در نیمه نخست امسال چهار‌هزار و ۸۷۵ کارت هوشمند رانندگان همدان تمدید اعتبار شد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، محمد رودباری افزود: در این مدت همچنین ۲۱۴ کارت هوشمند برای رانندگان صادر و همچنین ۲۸۰ کارت نیز تعویض شده است.

وی از صدور چهار هزار و ۵۱۴ کارت سلامت ویژه رانندگان استان خبر داد و گفت: این تعداد کارت سلامت برای ناوگان باری و مسافری استان صادرشده است.

مدیرکل راهداری همدان با تاکید بر اینکه صدور بیمه‌نامه برای رانندگان منوط به دریافت کارت سلامت و کارت هوشمند است، ابراز کرد: توجه به کنترل سلامت جسمی رانندگان در دوره‌های زمانی مختلف بسیار ضروری است و می‌تواند در کاهش حوادث جاده‌ای و افزایش بهره‌وری شاغلان این حرفه تاثیرگذار باشد.

رودباری در ادامه برپایی دوره‌های آموزشی ویژه رانندگان را مهم عنوان و خاطرنشان کرد: در سه‌ماهه نخست سال جاری ۲۹۳ نفر از رانندگان باری در قالب هفت‌هزار و ۳۹۶ نفر ساعت و ۲۸ نفر از رانندگان مسافری استان در قالب ۵۸۸ نفر ساعت آموزش‌های بدو خدمت را گذرانده‌اند.

وی یادآور شد: ۵۰ نفر از رانندگان استان نیز در قالب ۳۰۰ نفر ساعت در دوره‌های آموزشی حمل مواد خطرناک شرکت کرده‌اند.

رانندگان برای اخذ کارت هوشمند باید پس از ارائه مدارکی همچون معرفی‌نامه تامین اجتماعی، کارت سلامت، صلاحیت فردی، دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی سیکل، گواهینامه متناسب با وسیله نقلیه، دارا بودن مدرک کلاس‌های آموزشی و غیره به انجمن صنفی رانندگان مراجعه کرده تا پس از ارائه مدارک و مستندات مربوطه در بخش حمل‌ونقل فعالیت کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.