| کد خبر: 169726 |

◄ تعمیر و نصب بیش از سه هزار تابلوی اخطاری و انتظامی جاده‌های همدان

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، از تعمیر و نصب سه هزار و 170 تابلوی اخطاری و انتظامی در محورهای مواصلاتی استان همدان در نیمه نخست امسال خبر داد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، گفت: در این مدت ۲۵ گشت راهداری با ۷۱ هزار نفر ساعت در طول محورهای استان تردد و بر روند آن در استان نظارت داشته‌اند. 

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، حمید پرورشی‌خرم با اشاره به خط‌کشی ۸۰۰ کیلومتر از محورهای همدان در سه‌ماهه ابتدای سال جاری، افزود: همچنین سه هزار و ۱۷۰ تابلوی اخطاری و انتظامی، ۸۲۶ مترمربع تابلوی اطلاعاتی و ۳۵۲ شاخه گاردریل تعمیر و نصب‌شده است. 

پرورشی خرم ادامه داد: در این مدت ۷۱۰ متر نیوجرسی و ۶۰۸ علامت استوانه‌ای و بازتاب ایمنی تهیه و نصب‌شده است.

معاون راهداری استان همدان یادآور شد: همچنین ایمن‌سازی ۶۰ کیلومتر شیار لرزاننده و ۱۰۰ متر حفاظ ایمنی پل‌ها اجرایی شده که ایمن‌سازی کم‌هزینه ۴۷ عدد دماغه و سرگاردریل نیز انجام‌شده است. 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، در خصوص ایمن‌سازی نقاط پرحادثه گفت: ۱۸ دوربرگردان، پارکینگ و سرعت‌گاه اصلاح و احداث‌شده همچنین تعمیر، نگهداری، احداث و تعریض ۳۳ دستگاه پل انجام‌گرفته که ۱۰ مورد پیچ و ۱۲ مورد تقاطع نیز اصلاح‌شده است. 

معاون راهداری اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای همدان، عنوان کرد: ۷۲ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در طول ۷۰ کیلومتر اصلاح شیب شیروانی و ۲۰ مورد ترانشه‌برداری با مجموع ۲۱ هزار و ۲۳۰ مترمکعب در سه‌ماهه اول سال انجام‌شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.