| کد خبر: 168055 |

مدیرکل راهداری استان همدان مطرح کرد؛

◄ لکه‌گیری راه‌های آسفالته استان همدان

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از لکه‌گیری 24 هزار و 505 کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان از لکه‌گیری 24 هزار و 505 کیلومتر از راه‌های استان خبر داد.

به گزارش تین‌نیوز وبه نقل از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، محمد رودباری در گفتگویی با تشریح عملکرد حوزه معاونت راهداری این استان در دو ماه ابتدای سال جاری اظهار داشت: این اقدام به‌منظور افزایش کیفیت رویه آسفالت و ایجاد مسیر مطمئن‌تر برای تردد وسائط نقلیه در محورهای شریانی، اصلی و فرعی و محورهای روستایی استان انجام‌شده است.

وی بابیان اینکه لکه‌گیری آسفالت ازجمله اقدامات اجرایی این اداره‌کل در تمامی فصول است، یادآور شد: حفظ و نگهداری راه‌های ارتباطی استان در جهت بالا بردن ایمنی و نگهداری از راه‌های حوزه استحفاظی از دیگر اهداف اجرایی این طرح بوده است.

مدیرکل راهداری استان همدان، شانه‌سازی راه‌های آسفالته استان را از دیگر اقدامات عنوان و خاطرنشان کرد: در فروردین و اردیبهشت‌ماه سال جاری 727 کیلومتر از راه‌های استان شانه‌سازی شدند.

محمد رودباری ادامه داد: همچنین در راستای نگهداری و ایمنی راه‌ها، در این مدت 105 کیلومتر از آسفالت سطح راه‌های استان همدان روکش شدند.

رودباری ابراز داشت: پاک کردن و تنظیم قنوها با گریدر به طول 968 کیلومتر، پاک‌سازی شانه و حریم راه‌ها از نخاله و زباله به میزان هزار و 165 کیلومتر، رگلاژ راه‌های شنی به طول 179 کیلومتر و رگلاژ و تسطیح شانه راه‌های آسفالته به طول هزار و 83 کیلومتر از دیگر اقدامات انجام‌شده در این مدت بوده است.

این مسئول در ادامه تنقیه و لایروبی پل‌ها، زه‌کشی و دریواسیون پل‌ها، تعمیر، مرمت و نگهداری پل‌های کوچک و بزرگ، احداث و تعویض پل‌ها، موج تراشی سطوح آسفالته، آسفالت رگلاژی، اصلاح پیچ‌های خطرناک و تقاطع‌ها و احداث دوربرگردان و پارکینگ را از دیگر اقدامات اجرایی معاونت راهداری در حوزه نگهداری راه و ابنیه فنی، ایمنی و حریم راه‌ها عنوان کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.