| کد خبر: 167406 |

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان همدان بیان کرد؛

◄ افزایش 12درصدی تناژ کالای حمل شده در استان همدان

بیش از 12 درصد میزان تناژ حمل کالا در استان همدان افزایش‌یافته است.

تین نیوز

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان گفت: حمل‌ونقل کالا در استان همدان به نحو مطلوب انجام می‌شود به‌گونه‌ای که در سال 96 بیش از 12 درصد میزان تناژ حمل کالا در استان افزایش‌یافته است.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از  روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، مصطفی پناهنده افزود: خوشبختانه وضعیت بارگیری حمل‌ونقل کالا در استان مطلوب است و افزایش ۱۲.۴ درصدی میزان تناژ حمل کالا در استان گویای این مطلب است.

وی افزود: در سال گذشته ۱۱ میلیون و ۴۷۹ هزار و ۸۵۹ تن کالا در استان همدان جابجا شد که در مقایسه با جابجایی ۱۰ میلیون و ۲۱۵ هزار و ۸۵۶ تن کالا در سال ۹۵، افزایش ۱۲.۴ درصدی را به همراه داشت.

پناهنده ادامه داد: عمده کالاهای حمل شده شامل محموله‌های نفتی ازجمله بنزین، گازوییل، نفت کوره، نفت سفید و محموله‌های معدنی از قبیل سیمان، سنگ‌آهن، کنسانتره، سیلیس و شن و ماسه بوده است.

وی یادآور شد: همچنین محموله‌های کشاورزی مانند گندم، سیب‌زمینی، هندوانه، چغندرقند و انواع میوه‌جات در این مدت جابجا شده است.

معاون حمل‌ونقل اداره کل راهداری استان همدان بیان داشت: نکته‌ای که در این‌ بین مهم به نظر می‌رسد این است که دغدغه رفع مشکلات و معیشت کامیون داران، این قشر تلاشگر جامعه، در اولویت است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.