| کد خبر: 166715 |

معاون راهداری همدان خبر داد؛

◄ خط کشی بیش از هزار کیلومتر راه‌های استان همدان

در فروردین‌ماه سال جاری هزار و 1165 کیلومتر خط‌کشی در محورهای مواصلاتی استان همدان انجام شد.

تین نیوز

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان با اشاره به اینکه همه محورهای مواصلاتی استان دارای خط‌کشی بوده و سالیانه به شکل مستمر و جاری احیاء، تجدید و نگهداری می‌شوند، گفت: خط‌کشی محورها به دید رانندگان در جاده کمک می‌کند و موجب کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان، حمید پرورشی خرم افزود: تلاش مداوم و مستمر راهداران برای نگهداری و ایمن‌سازی راه‌های استان ازجمله اقداماتی است که در دستور کار اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان قرار دارد.

پرورشی خرم، رعایت موارد ایمنی و توجه به هشدارهای بصری در قالب تابلوهای اطلاعاتی را ضروری دانست و تصریح کرد: از ابتدای سال در بحث ایمنی مسیرها، هزار و 775 عدد تابلو اخطاری و انتظامی توسط راهداران تعمیر و نصب‌شده است.

وی ادامه داد: تعمیر 18 مترمربع تابلو اطلاعاتی و تعمیر و نصب 200 عدد بازتاب ایمنی و استوانه‌ای از اقدامات این اداره کل در فروردین‌ماه سال جاری بوده است.

این مسئول بابیان اینکه به‌منظور افزایش ضریب ایمنی تردد سفرهای برون‌شهری، 785 دستگاه چراغ چشمک‌زن جدید در محورهای استان نصب‌شده است، یادآور شد: همچنین سرویس و نگهداری 141 کیلومتر چراغ مه شکن در سطح راه‌ها انجام‌شده تا رانندگان و مسافران در جاده‌ها سفری مطمئن‌تر داشته باشند.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان همدان ابراز داشت: در فروردین‌ماه سال جاری همچنین 106 کیلومتر گارد ریل و نیوجرسی و 8 هزار و 600 عدد از علائم ایمنی نیز توسط راهداران این اداره کل شست‌وشو شده است.

حمید پرورشی خرم خاطرنشان کرد: پاک‌سازی کنار نیوجرسی و گارد ریل به میزان 56 کیلومتر، رنگ‌آمیزی 127 عدد علائم و 32 کیلومتر شیارهای طولی و عرضی درراه‌های استان ایجادشده است.

استان همدان، دارای 85 کیلومتر آزادراه، 300 کیلومتر راه اصلی، 700 کیلومتر راه فرعی و بقیه راه روستایی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.