| کد خبر: 161371 |

مه و باران در محورهای همدان

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای استان، گفت: در تمامی راه‌های استان تردد برقرار است و لغزندگی ندارد.

تین نیوز

کارشناس مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راه و شهرسازی استان همدان با اشاره به بارش باران در تمامی محورهای استان، گفت: در تمامی راه‌های استان تردد برقرار است و لغزندگی ندارد.

بابک گردان در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه بارش باران و برف از روز گذشته در استان آغاز شده است، اظهار کرد: روز گذشته در گردنه‌های استان بارش برف وجود داشت که بلافاصله عملیات نمک‌‎پاشی و برف‌روبی صورت گرفت.

وی یادآور شد: روز گذشته گردنه سوباشی در محور همدان-بیجار، گردنه اسدآباد در محور همدان-اسدآباد، گردنه آوج در محور همدان- رزن، گردنه دولایی در محور همدان- تویسرکان و گردنه گرین در محور همدان- نهاوند برفی بود.

گردان با اشاره به بارش باران در جاده‌های استان، تصریح کرد: با توجه به اینکه عملیات نمک‌پاشی در محورها صورت گرفته سطح جاده‌ها خیس است اما لغزندگی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر نیز تمامی محورهای استان بارانی است و در محورهای همدان- ساوه، گردنه اسدآباد و گردنه همه‌کسی پدیده مه‌گرفتگی وجود دارد.

وجود مه غلیظ و بارندگی در گردنه اسدآباد

رئیس اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اسدآباد نیز در گفت‌وگو با ایسنا، از مه‌آلود بودن گردنه این شهرستان همراه با بارش باران خبر داد.

ساسان رستمی اظهار کرد: با توجه به وجود مه غلیظ در گردنه اسدآباد و آغاز بارش باران از روز گذشته، از رانندگان درخواست می‌شود در محورهای گردنه اسدآباد با سرعت مطمئنه حرکت کرده و به دور از هر گونه عجله و شتاب و با رعایت نکات و اصول راهنمایی و رانندگی در این محور تردد کنند.

وی با بیان اینکه وضعیت تردد در محورها عادی و روان است، افزود: حتی‌الامکان به علت وجود مه غلیظ گردنه اسدآباد، رانندگان و مسافران از سفرهای غیرضروری بپرهیزند.

رستمی تعداد راهداری‌های سطح شهرستان اسدآباد را 4 راهداری برشمرد و یادآور شد: این راهداری‌ها در گردنه اسدآباد، مرکز اداره، کلیایی و چهاردولی قرار گرفته‌اند.

وی در ادامه با اشاره به فعالیت 21 نفر در راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای شهرستان اظهار کرد: در حال حاضر با آغاز طرح زمستانه تعداد همکاران و نیروها به 60 نفر در 4 اکیپ افزایش یافته است.

رستمی در پایان با بیان اینکه طرح زمستانه از 15 آذرماه با بارش نخستین برف در گردنه شهرستان آغاز شده و تا 15 فروردین سال آینده ادامه خواهد داشت،خاطر نشان کرد:در راستای طرح زمستانه امسال بیش از 10 هزار تن شن و ماسه و نمک برای راهداری زمستانی این شهرستان تهیه شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.