| کد خبر: 159333 |

افتتاح راهداری در ملایر

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر از افتتاح یک راهداری همزمان با دهه فجر در شهرستان ملایر خبر داد.

تین نیوز

رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای ملایر با اشاره به اینکه 20 درصد از راه‌های استان متعلق به شهرستان ملایر است افزود: از مجموع 4 هزار و 920 کیلومتر راه در سطح استان، 931 کیلومتر آن در حوزه شهرستان ملایر قرار دارد.

 به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی اداره راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای ملایر جواد نگاهداری به اهمیت محورهای مواصلاتی واقع در حوزه استحفاظی این شهرستان اشاره کرد و گفت: ارائه خدمات مناسب و به موقع راهداران در راستای تردد ایمن و روان یک ضرورت است.

 رئیس اداره راهداری و حمل‌و‌نقل جاده‌ای ملایر به اقدامات انجام شده در حوزه راه های شهرستان اشاره کرد وادامه داد: ارائه خدمات جاده‌ای از سوی نیروهای این اداره به مسافران نیز انجام شده است.

 وی تکمیل و تجهیز محل اداره به وسایل و ماشین‌آلات راهداری و راهدارخانه‌ها در محورهای مواصلاتی این شهرستان، انجام طرح راهداری زمستانی به صورت سالانه به منظور جلوگیری از لغزندگی جاده و کاهش تصادفات در شرایط جوی نامناسب را از اقدامات دیگر در این اداره برشمرد.

  نگاهداری با اشاره به افتتاح یک راهداری در ملایر همزمان با دهه فجر امسال خاطر نشان کرد: روکش آسفالت و لکه‌گیری محورملایر، خنداب حد فاصل  روستای ازناو تا تقاطع روستای محمودآباد در دهه فجر افتتاح می‌شود.

 وی میزان لکه‌گیری در این مسیر را 6 هزار و 906 متر و میزان  آسفالت روکش را نیز به طول 4 هزار و 400 متر دانست و خاطرنشان کرد: اعتبار هزینه شده برای این طرح نیز 443 میلیون تومان بوده است.

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.