| کد خبر: 159330 |

ضرورت مقاوم سازی ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر ضرورت مقاوم سازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها تأکید کرد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان بر ضرورت مقاوم سازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها تأکید کرد.

به گزارش تین‌نیوز، محمد رودباری پیش از ظهر سه شنبه در نشست نحوه مدیریت بحران در بحث لجستیک و حمل و نقل جاده ای با بیان اینکه پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها از حساسیت زیادی برخوردار هستند، اظهار داشت: عدم توجه به این موضوع خسارات زیادی به دنبال خواهد داشت و به همین دلیل بهسازی و نگهداری ایمنی پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها اولویت حمل و نقل جاده‌ای استان همدان است.

وی با اشاره به اینکه آسیب پذیرترین محورها پل ها هستند، افزود: حفظ ایمنی پل‌ها اهمیت زیادی دارد که در همین زمینه سعی کردیم بازدید مستمر از پل‌ها داشته باشیم.

رودباری بر بازنگری کنارگذرهای پل ها تأکید و عنوان کرد: باید نسبت به تعبیه کنارگذر برای پل هایی که فاقد کنارگذر هستند اقدامات لازم را انجام داد، زیرا در مواقع بحرانی ممکن است پل آسیب ببیند و از کنارگذر استفاده کرد.

مدیرکل راهداری استان همدان ادامه داد: پل‌ها و ابنیه فنی راه‌ها حساسیت زیاد دارند که با اعتبارات در نظر گرفته شده می توان مشکلات را برطرف کرد.

محمد رودباری همچنین شناسایی محورهای جایگزین در مواقع بحرانی را امری ضروری عنوان و تاکید کرد: مهمترین اقدامی که در بحث راه های شریانی باید انجام شود این است که محورهای جایگزین را نیز شناسایی کنیم و همواره علاوه بر محور اصلی محور دومی نیز وجود داشته باشد.

وی اظهار داشت: در مواقع بحران همه امکانات و تجهیزات دولت و حتی بخش خصوصی نیز باید در خدمت بحران باشد.

براساس گزارش مهر، رودباری در ادامه با اشاره به اینکه همدان به عنوان استان معین منطقه ۳ شهر تهران هنگام بروز بحران های احتمالی انتخاب شده است، یادآور شد: این اقدام به منظور همکاری و کمک‌رسانی در هنگام بروز مخاطرات طبیعی بخصوص زلزله، انجام شده است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.