| کد خبر: 156390 |

معاون استاندار همدان:

نصب دوربین‌های کنترل در معابر استان همدان از عوامل مهم کاهش حوادث رانندگی است

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه عرض معابر همدان نسبت به روند افزایش خودروها بسیار کم است گفت: نصب دوربین‌های کنترل و نظارت در معابر استان از عوامل مهم در کاهش ترافیک و حوادث رانندگی است.

تین نیوز

معاون امور عمرانی استاندار همدان با بیان اینکه عرض معابر همدان نسبت به روند افزایش خودروها بسیار کم است گفت: نصب دوربین‌های کنترل و نظارت در معابر استان از عوامل مهم در کاهش ترافیک و حوادث رانندگی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان ، محمودرضا عراقی ظهر امروز در شورای ترافیک استان همدان با اشاره به اینکه یکی از اهداف اقتصاد مقاومتی تأمین منابع است و در استان همدان اجرای چند پروژه بزرگ به صورت همزمان آغاز شده است، اظهار داشت: در اجرای کنارگذرهای غربی و شرقی همدان تعیین شد که تا ابتدا منابع برای احداث کنارگذر غربی در نظر گرفته شود، سپس این پروژه اجرا شود.

وی با بیان اینکه با در نظر گرفتن منابع برای کنارگذر غربی و اتمام این پروژه ادامه احداث کنار گذر شرقی انجام می‌شود، افزود: جلسه همتا برای اطلاع‌رسانی و ارائه برنامه پروژه‌های در حال انجام در استان برگزار می‌شود.

عراقی با تأکید بر اینکه نتایج بررسی‌ها نشان می‌دهد که احداث کنارگذر غربی به صورت دو خطه ممکن نیست، تصریح کرد: این کنارگذر باید به صورت چهارخطه احداث شده و در غیر این صورت تردد باید در این کنار گذر تا مدتی یک طرفه انجام شود.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه اختیارات پروژه‌های ملی در دست ما نیست و در برخی موارد یکی از مسئولان بومی نیز پروژه‌ها را پیگیری می‌کند، بیان کرد: تنها پروژه‌های ملی مهم که توسط مسئولان در استان پیگیری می‌شود توسعه زیرساخت‌ها است.

عراقی با بیان اینکه باید تمامی فاکتورهایی که سبب کاهش تلفات و خسارات کمتر در شهر می شود را احصا کرد، تأکید کرد: با احصا این تلفات می‌شود در راستای اصلاح و کاهش مشکلات اقدام کرد.

وی با تأکید بر روند رو به افزایش وسلیه‌های نقلیه در شهر اظهار داشت: عرض معابر در شهر نسبت به روند افزایش وسیله‌های نقلیه بسیار کمتر است.

معاون امور عمرانی استاندار همدان با اشاره به اینکه باید در راستای ایجاد پیاده‌راه‌ها و کاهش وسیله‌های نقلیه فردی در شهر اقدام کنیم، ابراز کرد: باید نسبت به نهادینه کردن فرهنگ استفاده از وسیله نقلیه عمومی در شهر اقدام کرد.

عراقی با تأکید بر لزوم مهندسی مجدد و نگاه دوباره به روند اجرای پروژه‌های استان اظهار داشت: نصب دوربین‌های کنترل و نظارت در معابر استان از عوامل بسیار مهم در کاهش ترافیک و حوادث رانندگی است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.