| کد خبر: 154365 |

ورودی جاده ملایر به همدان در شأن استان نیست

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ورودی جاده ملایر به همدان در شأن پایتخت فرهنگ و تمدن نیست.

تین نیوز

نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی گفت: متأسفانه ورودی جاده ملایر به همدان در شأن پایتخت فرهنگ و تمدن نیست.

به گزارش خبرنگار مهر، امیرخجسته صبح شنبه در بازدید از عملیات عمرانی تعریض و ساماندهی ورودی جاده ملایر حدفاصل میدان امام حسن (ع) تا جاده سد اکباتان که باحضور معاون عمرانی استاندار، فرماندار همدان، رئیس راهنمایی و رانندگی و مسئولان اداره راه و شهرسازی انجام شد، گفت: متأسفانه ورودی جاده ملایر به همدان در شأن پایتخت فرهنگ و تمدن نیست.

وی گفت: مقرر شده این مسیر به طول ۲ کیلومتر چهار بانده شده و با ایجاد فضای سبز، تأمین روشنایی و ساماندهی اصناف توسط شهرداری، ورودی ملایر به همدان نیز از حداقل‌های یک کلان شهر بهره مند شود.

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان ورودی های تهران، ملایر و کرمانشاه به همدان را نیازمند سرمایه گذاری دولتی و خصوصی دانست و گفت: باید برنامه ریزی هدفمندی برای ساماندهی و جذب سرمایه گذاری در این ورودی ها صورت بگیرد و همدان برای گردشگر از بدو ورود دارای جاذبه باشد.

امیر خجسته گفت: در حال حاضر برای ساماندهی ورودی ملایر به همدان تمام مسئولان اعم از مدیر ارشد استان و شهرداری دست به دست هم داده اند و ما هم با تامین مقداری از بودجه و قیر رایگان سعی خود را برای ساماندهی هر چه زودتر این پروژه خواهیم کرد.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.