| کد خبر: 153467 |

ثبت دو میلیون تردد زائران حسینی از جاده‌های همدان

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت یک‌میلیون و ۹۷۵ هزار تردد در مدت‌زمان اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی در جاده‌های این استان خبر داد.

تین نیوز

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از ثبت یک‌میلیون و ۹۷۵ هزار تردد در مدت‌زمان اجرای طرح ترافیکی اربعین حسینی در جاده‌های این استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رودباری پیش از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران در خصوص اجرای طرح اربعین اظهار داشت: از آغاز این طرح و از هشتم تا دوازدهم آبان ماه تعداد یک میلیون و ۹۷۵ تردد از جاده‌های استان همدان انجام‌شده است.

وی افزود: این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته و اجرای طرح ۲۲ درصد افزایش داشته است.

رودباری یادآور شد: در اجرای این طرح روزانه ۳۹۵ هزار تردد ثبت شده که با افزایش ۲۲ درصدی نسبت به سال گذشته روبرو بوده ایم.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان ادامه داد: بیشترین میزان تردد در محور همدان تهران بوده است که ۲۱ درصد نسبت به پارسال این رقم افزایش یافته است.

سامانه «۱۴۱ » در خدمت زائران اربعین حسینی

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان همدان از پاسخگویی شبانه‌روزی سامانه ۱۴۱ به منظور دریافت اطلاعات و انعکاس شکایات زائران اربعین حسینی استان همدان خبر داد.

محمد رودباری اظهار داشت: این سامانه به همراه اپلیکیشن ویژه تلفن های همراه نسخه اندروید آماده ارائه اطلاعات به زائران است.

وی افزود: به منظور ایجاد ارتباط میان کاربران راه و مسئولان این حوزه از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای سامانه جامع اطلاع رسانی «۱۴۱» شامل سه بخش گویا، پیامک و بخش پایگاه اطلاع رسانی تهیه شده است.

رودباری یکی از اهداف راه اندازی این سامانه را جلوگیری از ترافیک و اتلاف زمان در سفر عنوان و تاکیدکرد: زائران اربعین و در کل مخاطبان و کاربران پس از برقراری ارتباط با سامانه از طریق تلفن از خدماتی چون آگاهی از آخرین وضعیت ترافیکی و جوی، اطلاع از محدودیت های تردد وسایل نقلیه در محورها توسط بخش گویا و اپراتوری مطلع می شوند.

وی اظهارداشت: کاربران این بخش همچنین می توانند برای دریافت مسیر و مسافت بهینه بین شهری از طریق شماره گیری کد مخابراتی قدیم شهرهای مبدا و مقصد به شکل گویا و مکتوب از طریق نمابر، ارتباط با اپراتور و ارائه پیشنهادها و انتقادات بهره مند  شوند.

رودباری بیان کرد: در بخش پیامک سامانه جامع اطلاع رسانی۱۴۱ خدماتی به شکل مستقیم و همچنین اطلاع رسانی مسیر و مسافت به مردم به شماره پیامک۱۰۰۰۱۴۱، دریافت انتقادات و پیشنهادات از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ و دریافت آخرین وضعیت جوی ترافیکی به مردم از طریق سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۴۱ به کاربران ارائه می شود.

وی عنوان کرد: علاوه بر این در بخش پایگاه اطلاع رسانی این سامانه خدماتی چون وب سایت  www.۱۴۱.ir، ارائه خدمات اطلاع رسانی بر روی اپلیکیشن ۱۴۱ برای مشاهده کاربران، دریافت شکایات مسافران از طریق اپلیکیشن ۱۴۱ و ارائه خدمات اطلاع رسانی از طریق کانال تلگرامی و ربات تلگرامی ۱۴۱ به کاربران فراهم شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری مهر

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.