| کد خبر: 139018 |

ترافیک نیمه‌سنگین در جاده غار علیصدر همدان به دلیل حضور گردشگران

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ظرف 24 ساعت گذشته 400 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است، گفت: محور غار علیصدر همدان به دلیل حضور گردشگران تابستانی با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.

تین نیوز

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه ظرف 24 ساعت گذشته 400 هزار تردد در محورهای مواصلاتی استان ثبت شده است، گفت: محور غار علیصدر همدان به دلیل حضور گردشگران تابستانی با ترافیک نیمه سنگین مواجه است.

سرهنگ رضا عزیزی  با اشاره به وضعیت ترافیکی محورهای استان در تعطیلات آخر هفته جاری اظهار داشت: محور غار علیصدر در استان همدان به‌دلیل تعطیلات آخر هفته و حضور گردشگران داخلی و خارجی دارای ترافیک نیمه سنگین است.

وی افزود: مسیرهای ارتباطی استان همدان مرکز را به غرب و جنوب غربی کشور متصل می‌کنند اما در حال حاضر در محورهای ارتباطی استان شاهد برقراری ترافیک عادی و روان هستیم.

رئیس پلیس راه استان همدان با بیان اینکه در 24 ساعت گذشته حدود 400 هزار تردد از مسیرهای ارتباطی استان انجام گرفته است، گفت: لازم است رانندگان حین تردد در جاده‌های برون شهری از کمربند ایمنی استفاده و با سرعت مطمئنه حرکت کنند و به تابلوهای کنار جاده نیز توجه ویژه داشته باشند.

وی با بیان اینکه در سه ماهه نخست امسال 84 نفر در سوانح جاده‌ای استان همدان جان خود را از دست دادند و 468 نفر مجروح شدند، بیان کرد: میزان متوفیان سوانح برون شهری این استان در فصل بهار امسال هشت درصد افزایش داشته است.

عزیزی با اشاره به اینکه 62 درصد تصادفات توسط خودروهای سواری رخ داده است، تصریح کرد: بیشترین میزان سوانح جاده‌ای در استان همدان در امسال بین ساعت 16 تا 22 رخ داده است بر این اساس از رانندگان تقاضا داریم که در حین مسافرت مدیریت زمان را داشته باشند که با شتاب اقدام به سفر نکنند.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری تسنیم

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.