| کد خبر: 152934 |

◄ «غائله انگلیسی» در شماره تازه هفته‌نامه حمل‌ونقل

شماره جدید هفته‌نامه حمل‌ونقل بحث‌های پیرامون خرید فلایت‌چک‌ها را پاسخ می‌دهد.

تین نیوز

شماره جدید هفته‌نامه حمل‌ونقل بحث‌های پیرامون خرید فلایت‌چک‌ها را پاسخ می‌دهد.

در صدوسی‌وششمین شماره هفته‌نامه با تیتر «سهم‌خواهی روی هوا» درباره بحث‌ها و منازعات پیرامون احداث فرودگاه‌ها و عوامل موثر بر تسریع یا عقب‌گرد این پروژه‌ها از جمله: شیوه تعامل نمایندگان مجلس در پیگیری این طرح‌ها و پیچیدگی‌های این روابط در غالب سهم‌خواهی آنها از وزیر راه و شهرسازی می‌خوانید.

عکس صفحه نخست، به تشریح جزئیات انتشار اسناد محرمانه فلایت‌چک‌های خریداری شده اشاره دارد و انتشار اسناد  مربوط به آنها را که در گفت‌وگو با رییس هیئت‌مدیره شرکت فرودگاه‌ها به آن پرداخته شده است، یک توطئه می‌داند. پرونده مربوط به فلایت‌چک‌ها را می‌توانید در صفحات 5 و 9 این شماره بخوانید. در صفحه 9، پرونده‌سازی برای فلایت‌‌چک‌ها نیز با عنوان غائله انگلیسی بررسی شده است.

سرمقاله این شماره با عنوان «زمان پایان تحریم‌معاشان» درباره لزوم توسعه صنعت هوایی از چشم‌انداز تخصص و تبحر صحبت کرده است و ضعف مدیریت را دلیلی بر باز شدن پای دلالان به این صنعت می‌داند. کاپیتان هوشنگ شهبازی در یادداشت خود، معتقد است که توسعه صنعت هوایی، منتفع شدن همه اقشار مردم از تجهیز صنعت هوایی را به دنبال دارد و توسعه صنعت هوایی غیرنظامی را تلاشی در جهت ایجاد زیرساخت‌های زیربنایی و عمرانی کشور که مصداق توسعه پایدار است، می‌داند.

از عناوین صفحات تخصصی نشریه می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: چرا تهران باید به یک شهر قابل پیاده‌روی تبدیل شود در صفحه 5؛ کریدورها اقتصاد نهفته ما هستند در صفحه 6؛ قطار برقی قربانی تصادفات سیاسی در صفحه 7؛ گام بلندپروازانه دولت در تولید برقی‌ها در صفحه 13.

از مهم‌ترین عناوین نشریه نیز می‌توان به موارد زیر اشاره کرد: توسعه پایدار بدون توجه به ریل میسر نیست در صفحه 8؛ پایانه 3 فرصتی برای ساماندهی چابهار در صفحه 10؛ فرهنگ‌سازی راهی برای کاهش تصادفات در صفحه3.

در ویژه‌نامه‌ای که به مناسبت آغاز به‌کار نمایشگاه مطبوعات به‌صورت ضمیمه هفته‌نامه منتشر شده است، مجموعه وظایف و رسالت‌های خبری-تحلیلی موسسه تین به‌عنوان یک رسانه تخصصی در حوزه حمل‌ونقل تشریح شده است. عکس یک این ویژه‌نامه نیز به کارکنان و خبرنگاران پایگاه خبری-تحلیلی تین‌نیوز و موسسه تین اختصاص دارد.

یادداشت مدیر موسسه تین‌نیوز، تاریخ مصوری است که تاریخ پایه‌گذاری و تاسیس موسسه تا اکنون را به تصویر می‌کشد. در این ضمیمه همچنین یادداشتی از عباس آخوندی وزیر راه‌وشهرسازی درباره موفقیت تین‌نیوز در پیگیری رسالت خود می‌خوانید. در یادداشتی دیگر حسین انتظامی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد اسلامی نیز از تغییر الگوی مصرف رسانه‌های دنیا به سمت دیجیتالی شدن خبر می‌دهد و رسانه‌های تخصص‌محور را نیز از موفق‌ترین رسانه‌های دنیا برمی‌شمرد.

در صفحات 2و 3 ویژه‌نامه به معرفی کارکنان و خبرنگاران موسسه تین پرداخته شده است.

در صفحه آخر این ویژه‌نامه چهار صفحه‌ای، شماری از خدمات موسسه مطبوعاتی تین برشمرده شده و هادی خانیکی نیز در یادداشتی با نگاه کارکردی، نقش نشریات تخصصی در ایجاد ارتباطی اثربخش با مخاطب را تحلیل کرده است.

موسسه مطبوعاتی تین و پایگاه خبری-تحلیلی تین‌نیوز شما را به بازدید از غرفه تین‌نیوز در نمایشگاه مطبوعات، واقع در راهروی 19مصلی بزرگ امام خمینی (ره) غرفه 343 دعوت می‌کند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.