| کد خبر: 9967 |

آغاز فراخوان حضور در همایش ICOPMAS

تین نیوز | دعوت از پژوهشگران هرمزگانی برای شرکت در همایش بین المللی ICOPMAS 2014 .
 معاون مهندسی و عمران اداره كل بنادر و دریانوردی هرمزگان از آغاز فراخوان شركت در یازدهمین همایش بین المللی سواحل، بنادر و سازه های دریایی با محوریت نواحی ساحلی، فرصت ها و چالش ها خبر داد.
 
به گزارش تین نیوز از  روابط عمومی اداره كل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، "عباس كمالی" با اعلام این خبر افزود: این همایش با محوریت « نواحی ساحلی، فرصت ها و چالش ها» و با هدف تقویت همكاری های فنی و تخصصی میان كشورهای منطقه و جهان و توجه و تمركز بیش از پیش بر فرصت ها و چالش های موجود در نواحی ساحلی اوایل آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد.
 
وی ضمن دعوت از اساتید، دانش پژوهان، كارشناسان، متخصصان و صاحبنظران برای شركت گسترده در این همایش، مهلت ارسال چكیده مقالات را تا تاریخ 19تیرماه اعلام و خاطر نشان كرد: علاقمندان می توانند برای ثبت نام، ارسال مقالات و یا دریافت اطلاعات بیشتر به پایگاه اینترنتی http://icopmas.pmo.ir مراجعه كنند.
 
كمالی ضمن اشاره به چالش های فراروی سواحل استان هرمزگان در بخش های زیست محیطی و افزایش چشمگیر ساخت و سازهای غیرمجاز و همچنین لزوم شناسایی فرصت ها و ظرفیت های بالقوه این موهبت خدادادی، از كارشناسان و علاقمندان استان خواست تا با حضور مؤثر در این همایش، راهكارهای توسعه پایدار در سواحل استان را پیش روی تصمیم گیران قرار دهند.
 
شایان ذكر است، یازدهمین همایش بین المللی سواحل ، بنادر و سازه های دریایی(ICOPMAS 2014) در راستای تبادل آخرین دستاوردها، تجربیات و نوآوری های علمی و اجرایی در ابعاد ملی و بین المللی در پنج موضوع "هیدرودینامیك و مهندسی دریا"، "مدیریت سواحل و بنادر"،"مهندسی سواحل و بنادر"، "مهندسی فراساحلی و خطوط لوله" و "محیط زیست، ایمنی و امنیت دریایی" طی روز های سوم تا پنجم آذرماه سال جاری توسط سازمان بنادر و دریانوردی در هتل المپیك تهران برگزار می شود.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.