| کد خبر: 8685 |

پیگیری‌های تین نیوز نتیجه داد

◄ تکلیف مدیریت بزرگ‌ترین بندر تجاری کشور روشن شد

تین نیوز | ابراهیم ایدنی از سوی مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان منصوب شد.

به گزارش تین نیوز، اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، پس از تغییرات پی در پی مدیریتی و بعد از حدود 4 ماه اداره شدن توسط سرپرست، بالاخره مدیر خود را شناخت.

پیگیری های خبرنگار تین نیوز حاکی از آن است که مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی، ابراهیم ایدنی را برای مدیریت اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان در نظر گرفته است. وی پیش از این، به عنوان مدیرکل بنادر استان خوزستان مشغول به فعالیت بود که طی هفته های گذشته و پس از حدود 6 سال، جای خود را به سعداله عبدالهی داد.

پس از کناره گیری علی اکبر صفایی از مدیریت اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان در اسفندماه 91، علی استیری، معاون دریایی سازمان بنادر، سرپرستی این اداره کل را به عهده گرفت و مدت 6 ماه در این سمت فعالیت کرد تا این که مدیرعامل وقت سازمان بنادر، حمیدرضا دلبری را به مدیریت این بندر منصوب کرد. با این حال کمتر از 6 ماه بعد، دلبری بازنشسته شد و مدیرعامل جدید سازمان بنادر، مجددا سرپرستی این اداره را به استیری سپرد تا وی، بار دیگر سرپرستی این اداره مهم و بنادر تابعه را به عهده بگیرد.

بر اساس اطلاعات دریافتی، قرار است ابراهیم ایدنی، یکشنبه 11 خردادماه، طی مراسمی، رسما به عنوان مدیر کل اداره بنادر و دریانوردی هرمزگان معرفی شود. گفته می شود که استیری، سرپرست فعلی اداره کل بنادر هرمزگان و معاون سعیدنژاد، در ماه جاری بازنشسته خواهد شد.

اداره کل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان، بیش از 70 بندر و اسکله، از جمله بندر مهم و استراتژیک شهید رجایی را در زیرمجموعه خود دارد.

90 درصد عملیات تخلیه و بارگیری کشور و نیز حدود 60 درصد صادرات و واردات کشور، از طریق بندر شهیدرجایی صورت می گیرد و از این بندر، به عنوان مهم ترین بندر تجاری کشور یاد می شود. همچنین با توجه به اینکه رئیس جمهور کشورمان در سفر اخیر خود به استان هرمزگان، بازدید جداگانه ای از بندر شهید رجایی داشت و بر تکیمل فازهای دوم و سوم این بندر تاکید کرد تعیین مدیر بنادر استان هرمزگان (که مدیر بندر شهیدرجایی نیز خواهد بود) همواره یکی از دغدغه های دست اندرکاران تجارت دریایی کشورمان بود تا روند اداره امور این بندر، شکل مناسب تری به خود بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • کارشناس بندرى 0 0

    مبارک است اقاى ایدنى از مدیران شایسته و توانمند سازمان است که منشاء خیر و برکت زیادى در بنادر خوزستان بود و اطمینان دارم در هرمزگان هم بسیار موفق خواهند بود

  • سروش 0 0

    درود بر اقاى سعید نژاد با این انتخاب بسیار خوب، عملکرد ایدنى در خوزستان و خرمشهر ماندگار است حتما در هرمزگان نیز موفق خواهند بود

  • کارمند بندر امام خمینی 0 0

    تین نیوز ماهیت[…] رو نشون دادی! اون از نزدن حکم انتصاب[…] و این هم از نشون ندادن نظرات مخالف آقای… چقدر پول می گیری؟ تین نیوز: به این میگن ادب و تربیت! خواننده گرامی حکم هر دو نفر یک جا صادر شده است!

  • بهرام جنوبی منش 0 0

    سایت تین نیوز با انعکاس جهت دار خبر های حوزه ی بنادر و حتی گزینش نوع کامنت های پای خبر ها، ماهیت وابسته ی خودش رو به باندهای قدرت و ثروت برملا کرد. ایدنی بعد از شش سال مدیریت[…] و[…] در بنادر خوزستان، با چه وجاهتی میخواد از عملکرد[…] خودش دفاع کنه و در بنادر هرمزگان به این نوع مدیریت ادامه بده؟ سایت به ظاهر مستقل تین نیوز اگر حداقل جرأت و جسارتی داری این کامنت رو منتشر کن. تین نیوز: دوست عزیز! جرات و جسارت غیر منطقی حتما ما نداریم!