| کد خبر: 49151 |

توسعه بندرگاه جزیره رنگین کمانی خلیج فارس با الحاق اراضی جدید شتاب می گیرد

تین نیوز | مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر اعلام کرد: با الحاق اراضی همجوار بندرگاه هرمز زیر تملک سازمان بنادر، توسعه فعالیت های تنها بندر جزیره رنگین کمانی خلیج فارس شتاب بیشتری می گیرد.

به گزارش تین نیوز از روابط عمومی اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر، محمد محسنی، مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر در جریان بازدید از بندرگاه جزیره هرمز طی نشستی با بخشدار، شهردار و رئیس شورای این جزیره ضمن تأکید بر رونق بخشیدن به زیرساخت های بندری این جزیره، اظهار کرد: پیگیری ها و موافقت های به دست آمده در این زمینه نشان می دهد که آینده بسیار روشنی در انتظار بندرگاه جزیره زیبای هرمز است.

وی درباره توسعه فعالیت های بندر هرمز گفت: با الحاق اراضی همجوار بندرگاه هرمز زیر تملک سازمان بنادر، توسعه فعالیت های تنها بندر جزیره رنگین کمانی خلیج فارس شتاب بیشتری می گیرد.

وی افزود: مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی آمادگی لازم را دارند که بتوانند خدمتی بی منت به مردم شهیدپرور جزیره هرمز انجام دهند تا جزیره نشینان بتوانند از برکات آن استفاده لازم را ببرند.

مدیر اداره بنادر و دریانوردی شهید باهنر با اشاره به اهمیت جزیره شهید پرور هرمز به لحاظ بافت اجتماعی، خاطرنشان کرد: نگاه سازمان بنادر و دریانوردی به جزیره هرمز یک نگاه ویژه است که این امر وظیفه را بر مسئولین کشوری و استانی دشوارتر می سازد تا با عزمی راسخ در جهت فراهم نمودن زیرساخت های لازم برای توسعه و عمران جزیره هرمز تلاش مضاعف نمایند.

محسنی اضافه کرد: سازمان بنادر و دریانوردی در راستای خدمت نوین خود به جزایر آستین همت را بالا زده و از هیچ تلاش وکوششی درجهت توسعه بندرهرمز دریغ نمی ورزد.

وی گفت: توسعه و آبادانی جزیره دو نتیجه اساسی در بنادر مسافری وگردشگری در پی دارد که از یک طرف رونق گردشگری دریایی و از سوس دیگر، اشتغالزایی به عنوان دو دستاورد مهم برای منطقه محسوب می شود.

در ادامه این نشست، فریدون دریانورد، بخشدار هرمز ضمن تقدیر و تشکر از مسئولین سازمان بنادر و دریانوردی برای فراهم نمودن به موقع تسهیلات لازم درخصوص سفرهای نوروز 94، اعلام کرد: بخشداری جزیره هرمز این آمادگی را دارد تا درخصوص انتقال اراضی تحت تملک سازمان بنادر و دریانوردی همکاری مضاعف و بی شائبه ای داشته باشد.

در پایان این نشست مقرر شد که کارگروهی متشکل از کارشناسان فنی اداره بنادر شهید باهنر و شهرداری هرمز محدوده اراضی مورد نیاز سازمان بنادر و دریانوردی را احصاء کنند تا اقدامات بعدی صورت پذیرد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.