| کد خبر: 32194 |

منافع حقیرانه برخی اشخاص مانع پیشرفت صنایع دریایی است / سخنان همایش صنایع دریایی هرسال فقط تکرار می‌شود

تین نیوز | فرمانده نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه با وجود گذشت 36 سال از پیروزی انقلاب کشورمان حوزه صنایع دریایی پیشرفتی چندانی نداشته است، گفت: متأسفانه باید بگوییم که منافع حقیرانه اشخاص باعث می‌شود که در موضوعات صنایع دریایی وارد عمل نشویم.

دریادار پاسدار علی فدوی در آیین افتتاحیه شانزدهمین همایش صنایع دریایی کشور در بندرعباس اظهار کرد: برگزاری این همایش به گونه‌ای شده که هرسال دور هم جمع شویم و حرف‌های تکراری سال قبل را بازگو کنیم.

وی با اشاره به گذشت 36 سال از انقلاب، افزود: متأسفانه باید بگوییم که منافع حقیرانه اشخاص باعث می‌شود که در موضوعات صنایع دریایی وارد عمل نشویم.

فرمانده ندسا با اظهار اینکه تعیین مسیر حرکت بخش‌های مختلف کشور توسط استعمارگران صورت گرفته است بیان کرد: سالها استعمار به گونه‌ای عمل کردکه بعدها نیز هر اقدامی صورت بگیرد، در راستای همان اهداف باشد.

سردارفدوی با بیان اینکه ما توانمند به تعویض مسیری که استعمار برای ما ایجاد کرده تا قطار کشور روی آن حرکت کند هستیم اما اگر اقدام عملی نکنیم همین همایش سال آینده و سالهای بعد نیز با همین سخنان تکرار خواهد شد.

وی گفت :استعمارگران می خواستند به هدفی دست یابند که اگر خودشان حضور نداشته باشند کارها ابتر بماند.

فرمانده ندسا ادامه داد:سیستم سازی کاری نیست که نتوان انجام داد اما برنامه ریزی صورت گرفته پیش از انقلاب توسط استعمارگران، هنوز کارکرد خودش را دارد.

وی با بیان اینکه قبل از هر اقدامی که بخواهد صورت بگیرد باید برای موضوعات مختلف نظام سازی کنیم گفت :برای صنایع دریایی باید نظام سازی کنیم.

وی با اشاره به اینکه در سواحل جنوبی کشور کیلومترها که پیش بروید جمعیتی به چشم نمی خورد گفت : باید تمام هم و غم خود را معطوف به توسعه سواحل کنیم.

فرمانده نیروی دریایی سپاه با اشاره به وضعیت صنایع ساخت کشتی در کشور گفت :کشتی سازی بندرعباس و هیوندای هر دو همزمان شروع به کار کردند اما هم اکنون از کشتی سازی هیوندای هزاران کشتی بیرون می آید اما از داخل؟!

وی مجددا تاکید کرد :برای نظام سازی در صنایع دریایی باید همت شود.
دریادار فدوی در پایان افزود :همه کسانی که دراین همایش حضور دارند باید دلسوز حوزه دریایی و صنایع وابسته به آن باشند.

وی گفت :عمل به تکلیف موضوعی است که در مورد آن سوال خواهد شد و مسئولان باید نسبت به آن پاسخگو باشند.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • حمید 0 0

    خون شهیدان بزرگوار کشور که برای اقتدار کشور شهید شدند انشا اله دامنگیر ان مسئولین میشود که باعثعقب ماندگی اقتصاد کشور شده اند.

  • heshmat 0 0

    بنام خدا صادقی