| کد خبر: 22787 |

فقط نام تایدواتر حذف شد / تایدواتر همچنان اپراتور بندر شهید رجایی است

تین نیوز | تایدواتر تنها مقصر کاهش علمیات در این بندر نبود و اینکه گفته می شود پس از کنار گذاشتن این شرکت،‌درآمدزایی افزایش یافته درست نیست و اتفاقا اوضاع بندر شهید رجایی بدتر از قبل است.
 
مدیر عامل سابق شرکت تایدوا‌تر با بیان اینکه تایدوا‌تر هنوز در بندر شهید رجایی مستقر است، ‌ گفت: فقط نام تایدوا‌تر حذف شده و هنوز این شرکت اپراتور بندر شهید رجایی است.
 
محمد کاشانی  با بیان اینکه در پاسخ به این سوال که چرا تایدوا‌تر پس از پیوستن به لیست تحریم در سال ۹۰ از بندر شهید رجایی کنار نرفت، ‌اظهار کرد‌: ‌ موضوع تنها تحریم شرکت تایدوا‌تر نبود و قصد رقبای شرکت این بود که از این مسئله سوءاستفاده کنند و با تحریم تایدوا‌تر، مسئولان را برای کنار گذاشتنش تحریک کنند.
 
وی با درباره اینکه گفته می‌شود پس از اخراج تایدوا‌تر و لغو تحریم‌ها میزان درآمدزایی بندر شهید رجایی افزایش یافته، ‌ گفت: تایدوا‌تر تنها مقصر کاهش علمیات در این بندر نبود و اینکه گفته می‌شود پس از کنار گذاشتن این شرکت، ‌درآمدزایی افزایش یافته درست نیست و اتفاقا اوضاع بندر شهید رجایی بد‌تر از قبل است.
 
کاشانی ادامه داد: با همه این‌ها تنها تحریم تایدوا‌تر نبود که عملیات بندری را کاهش داده بود، ‌تحریم‌های بانکی، بیمه‌ای و... هم در کاهش عملیات بسیار موثر بودند اما رقبای شرکت تحریم تایدوار‌تر را پررنگ‌تر جلوه دادند اما به هر حال تنها نام تایدوا‌تر از این بندر حذف شده است و در حال حاضر شرکت در این بندر به کار خود ادامه می‌دهد.

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • اخوت 0 0

    با سلام و با تشکر از آن رسانه محترم آقای کاشانی با رسانه ایلنا و با نماینده ای از این رسانه گفت و گویی نداشته اند. تایدواتر از سال گذشته از بندر شهید رجایی خارج شده و دیگر در بخش اپراتوری این بندر فعالیتی ندارد روابط عمومی تایدواتر

  • مجتبی 0 0

    آقا چرا دروغ میگویید و مردم را سیاه میکنید تایدواتر هنوز حضور دارد و به زور تلاش میکند بخش از دست رفته را دوباره به چنگ بیاورد، تایدواتر دست از انحصار طلبی برنمیدارد.

  • اخوت 0 0

    با سلام مجدد تایدواتر در بندر شهید رجایی حضور ندارد و هرگونه خبر و مطلبی در این زمینه به جز خبرهای رسمی از شرکت تایدواتر تکذیب می شود. تایدواتر یک پور اپراتور ملی با بیش از ۴۷ سال سابقه فعالیت به عنوان قدیمی ترین شرکت فعال دریایی و بندری کشور است و قطعا در بازارهای جدیدی از جمله حوزه پتروشیمی حضور خواهد یافت. در ضمن قراردادهای بندری در تمای کشورهای جهان بخصوص برای فعالیت های پورت اپراتوری حداقل ۱۰ و تا حداکثر ۴۰ ساله بوده و این در هیچ کجای دنیا و از جمله ایران معنای انحصار طلبی ندارد. کل تعداد سال های حضور تایدواتر به عنوان اپراتور اصلی بندر شهید رجایی نیز به حداکثر ۱۰ می رسید و نهایتا سال گذشته از بندر شهید رجایی خارج شد. هم اکنون در بنادر آستار و امام خمینی شرکتهایی هستند که قراردادهای ۳۰ و ۴۰ ساله برای اپراتوری با سازمان بنادر بسته اند.