| کد خبر: 169490 |

◄ بازدید رئیس سازمان راهداری از تحولات راهداری هرمزگان

رئیس سازمان راهداری کشور از تحولات راهداری هرمزگان بازدید کرد.

تین نیوز

رئیس سازمان راهداری کشور به منظور بازدید از تحولات راهداری هرمزگان و رسیدگی به مطالبات رانندگان به هرمزگان سفر کرد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان، عبدالهاشم حسن‌نیا به‌اتفاق مهران قربانی عضو هیات عامل جهت رسیدگی به مطالبات رانندگان و رصد اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان به بندرعباس سفر کرد. 

در ادامه این سفر جهت رصد امور مربوط به خواسته‌های به‌حق رانندگان به‌اتفاق داریوش باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان از روندکاری و بارگیری رانندگان و سالن‌های اعلان‌بار در پایانه بار بندرعباس و شهرک حمل‌ونقلی به بحث و گفتگو نشسته و به سوالات آنها در خصوص چگونگی فروش و نحوه توزیع لاستیک پاسخ داد.

حسن‌نیا از مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان در راستای مطالبات رانندگان و رصد و پاسخگویی سریع به مشکلات و مسائل آن‌ها تاکید کرد و گفت: تمام مدیران کل در استان‌ها باید به‌طور جد پیگیر مطالبات به حق رانندگان باشند تا آسیبی به اقتصاد و صنعت حمل‌ونقل کشور وارد نشود.

این مقام مسول در ادامه سفر خود از نحوه خدمات‌دهی و روند کاری پایانه ترانزیتی استان، محل اخذ عوارض و 10درصد هم بازدید کرد و در خصوص اهمیت ترانزیت استان با باقرجوان مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان با توجه به اینکه بندرعباس فعال‌ترین مرز ورود کالا در سطح کشور است به بحث و تبادل نظر پرداخت.

معاون وزیر و رئیس سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور به اتفاق هیات همراه از روند و پیشرفت بزرگراه شهید رجایی که به طول ۳۴ کیلومتر در دو باند رفت و دو باند برگشت دارد، بازید کرد.

وی همچنین در این سفر از اقدامات صورت گرفته در خصوص منظره‌آرایی محور شهید رجایی که یکی از پرترددترین محورهای استان است، بازدید و از روند امور و اقدامات صورت گرفته توسط اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای هرمزگان از قبیل نصب ۸۰۰ تابلو مسیر نما، جهت‌نما و ایجاد جان‌پناه پل، خط‌کشی به‌طول ۱۰ کیلومتر، اصلاح شیب شیروانی، شانه‌سازی و پاک‌سازی حریم راه ابراز رضایت کرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.