| کد خبر: 169342 |

◄ مهم‌ترین اخبار اداره کل راه‌آهن هرمزگان

نشست برای بحث و بررسی در رابطه با جذب بارهای جدید از طریق ریل و حرکت به‌سوی محقق شدن برنامه‌های از پیش تعیین‌شده جهت ۸۲ میلیون تن بار از طریق راه‌آهن انجام شد.

تین نیوز

 نشست برای بحث و بررسی در رابطه با جذب بارهای جدید از طریق ریل و حرکت به‌سوی محقق شدن برنامه‌های از پیش تعیین‌شده جهت ۸۲ میلیون تن بار از طریق راه‌آهن انجام شد.

جلسه مشترک حمل‌ونقل در اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، نشست مشترک مدیران‌کل هرمزگان، بازرگانی و بازاریابی و مشاور معاونت بهره‌برداری و سیر و حرکت، پورفخری، احمدی و سیدوکیلی با مدیران عامل شرکت‌های زیرمجموعه صندوق پس‌انداز راه‌آهن، سیاووشی، فروزش و نظری در سالن اجتماعات این اداره کل تشکیل و بحث و بررسی در رابطه با جذب بارهای جدید از طریق ریل و حرکت به‌سوی محقق شدن برنامه‌های از پیش تعیین‌شده جهت ۸۲ میلیون تن بار از طریق راه‌آهن انجام شد.

در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع برنامه ملاقات حضوری با مدیرکل راه‌آهن هرمزگان روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ در این اداره کل برگزار می‌گردد.

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط‌عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، در راستای طرح تکریم ارباب‌رجوع برنامه ملاقات حضوری با مدیرکل راه‌آهن هرمزگان روزهای سه‌شنبه هر هفته از ساعت ۹ الی ۱۲ در این اداره کل برگزار شد.

نشست مشترک بین مدیران راه‌آهن ج.ا.ا و فولاد هرمزگان

به گزارش تین‌نیوز و به نقل از روابط عمومی اداره‌کل راه‌آهن هرمزگان، تشکیل جلسه بین مدیران راه‌آهن و شرکت‌های حمل‌ونقل ریلی وابسته به صندوق پس‌انداز راه‌آهن متشکل از آقایان (احمدی مدیرکل بازرگانی و بازاریابی، پور فخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان و آقایان سیاووشی و فروزش و نظری مدیران عامل شرکت‌های صندوق پس‌انداز راه‌آهن) با مدیرعامل و معاونین فولاد هرمزگان در سالن اجتماعات کارخانه فولاد تشکیل و بحث و بررسی و تصمیم‌گیری‌های موثر و مناسب در جهت افزایش عملکرد ریلی فی‌مابین و حمل مواد مصرفی کارخانه فولاد از معادن توسط راه‌آهن و همچنین حمل محصولات کارخانه فولاد به سایر مقاصد موردنیاز اتخاذ شد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.