| کد خبر: 156552 |

◄ افزایش 15 درصدی تخلیه و بارگیری راه‌آهن هرمزگان

با بررسی‌های صورت گرفته توسط اداره ‌کل راه‌آهن هرمزگان عملکرد هشت‌ماهه تخلیه و بارگیری در این شهرستان نسبت به سال گذشته به‌طور میانگین 15 درصد افزایش داشته است.

تین نیوز

با بررسی‌های صورت گرفته توسط اداره ‌کل راه‌آهن هرمزگان عملکرد هشت‌ماهه تخلیه و بارگیری در این شهرستان نسبت به سال گذشته به‌طور میانگین 15 درصد افزایش داشته است.  

به گزارش تین‌نیوز به نقل از به روابط عمومی اداره کل راه‌آهن هرمزگان، محمد پورفخری مدیرکل راه‌آهن هرمزگان آمار مربوط به عملکرد بارگیری سال 96 این راه‌آهن را اعلام کرد.

بارگیری در مبادی ایستگاه‌های گل‌گهر، معدن گل‌گهر و بندرشهید رجایی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۸ درصد رشد را نشان می‌دهد. در این ایستگاه‌ها 5 میلیون و ۲۱۷هزار و ۴۵۴ تن انواع محمولات و مواد معدنی و کالاهای تجاری بارگیری شده است.

در زمینهٔ تخلیه نیز با افزایش 15 درصدی نسبت به سال گذشته، به میزان ۷ میلیون و ۷۶۱ هزار و ۹۶ تن انواع محمولات و مواد معدنی در  پالایشگاه ، منطقه ویژه اقتصادی خلیج‌فارس(بارکو)، بندر شهید رجایی و خطوط تخلیه دستی مانوری تخلیه شده است.

در همین مدت عملکرد راه‌آهن هرمزگان به میزان ۱۲میلیون و ۹۷۸ هزارو ۵۵۰ تن کالا و محمولات بوده که رشد ۱۶درصدی را نشان داده و موجب رسیدن تن‌کیلومتر مرزی به میزان ۵ میلیارد و ۱۸میلیون و ۹۵۳هزار و ۴۰۴ تن کیلومتر شده که رشد۱۷درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته نشان می‌دهد.

مدیرکل راه‌آهن هرمزگان گفت: در این مدت عملکرد بندر شهید رجایی نیز ۶ میلیون و ۲۰۳هزار و ۴۸۱ تن کالا بوده که رشد۳۱درصدی حمل ریلی در بندر شهید رجایی را شاهد بوده‌ایم و درزمینهٔ حمل ریلی کانتینر نیز با حمل ۶۷هزار ۴۹۶ TEU که نسبت به مدت مشابه سال گذشته۱۰درصد رشد داشته است.

 

 

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.