| کد خبر: 147557 |

شمار پروازهای هفتگی قشم به 82 سورتی رسید

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: شمار پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه در آخرین هفته شهریورماه سال 1396 به 82 سورتی رسیده است.

تین نیوز

مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم گفت: شمار پروازهای ورودی و خروجی این فرودگاه در آخرین هفته شهریورماه سال 1396 به 82 سورتی رسیده است.

 
به گزارش تین‌نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، مجتبی شمس‌نژاد اعلام کرد: از مجموع 82 سورتی پرواز، 68 سورتی در مسیر داخلی و 14 سورتی در مسیر بین‌المللی بین قشم و امارات متحده عربی (دبی) انجام می‌شود.

وی ادامه داد: پروازهای بین‌المللی این فرودگاه بین قشم و دبی هر روز با یک پرواز شرکت قشم‌ایر به صورت رفت و برگشت انجام می‌شود.

به گفته مدیرعامل فرودگاه بین‌المللی قشم، شرکت هواپیمایی «قشم‌ایر» با 26 سورتی پرواز داخلی در بین قشم به تهران، کرمانشاه، مشهد و 14 سورتی پرواز بین‌المللی، پرکارترین شرکت هواپیمایی است که در این مسیر فعالیت دارد.

وی از شرکت‌های هواپیمایی آتا با 20 سورتی پرواز و تابان با 10، کیش‌ایر و آسمان هرکدام با 4 و ایران ایر با 2 سورتی پرواز به ترتیب به عنوان دیگر شرکت‌هایی نام برد که در مسیر قشم با تهران، اصفهان، شیراز و مشهد مقدس فعایت می‌کنند.

شمس‌نژاد با اشاره به اینکه سه‌شنبه‌ها با 14 سورتی و پنجشنبه‌ها با 4 سورتی پرواز به ترتیب شلوغ‌ترین و خلوت‌ترین روزهای پروازهای داخلی فرودگاه بین‌المللی قشم محسوب می‌شوند، افزود: با آغاز نیمه دوم سال و رایزنی‌هایی که براساس سیاست‌های مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم در حال انجام است، شاهد افزایش پروازها در مسیر این جزیره خواهیم بود.

جزیره قشم با ظرفیت‌های فراوان حوزه گردشگری، یکی از مهمترین مناطق گردشگری ایران است که همه ساله چندین میلیون مسافر و گردشگر از نقاط مختلف ایران و شماری از کشورهای خارجی از سه مسیر هوایی، زمینی و دریایی با هدف تماشای این پتانسیل‌ها همچون طولانی‌ترین غار نمکی جهان، جنگل دریایی حرا، تنگه و دره چاهکوه، دره ستاره‌ها، سایت تخم‌گذاری لاک‌پشت‌های پوزه عقابی، خلیج دلفین‌های هنگام، طیف وسیعی از خاک‌های رنگی هرمز، قلاع پرتغالی‌ها، موزه ژئوپارک با بیش از 3 هزار گونه تاکسیدمی شده انواع جانوران، جزایر ناز، سواحل زیبای خلیج فارس با داشتن مدارس غواصی، ورزش‌های آبی و هوایی، بازار مناسب خرید و مهمتر از همه مهمان دوستی مردمان خونگرم قشم به‌ویژه در کاشانه‌های مهمان روستایی به این جزیره در جنوب ایران سفر می‌کنند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.