| کد خبر: 146382 |

پُر کردن جای خالی دکتر ترکان کار دشواری است

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اعتقاد دارم از آقای ترکان می‌توان به عنوان یکی از مدیران شایسته‌، کارشناس‌، پاک دست‌ و مُنصف‌ در جمهوری اسلامی ایران نام برد.

تین نیوز

رئیس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم گفت: اعتقاد دارم از آقای ترکان می‌توان به عنوان یکی از مدیران شایسته‌، کارشناس‌، پاک دست‌ و مُنصف‌ در جمهوری اسلامی ایران نام برد.

به گزارش فرینا به نقل از نشریه مناطق آزاد، حمیدرضا مومنی در مصاحبه اختصاصی با این نشریه گفت: شاید در حوزه دولت کمتر مدیری همچون دکتر ترکان وجود داشته باشد که با تکیه بر چارچوب های کارشناسی بتواند مسائل را تجزیه و تحلیل واقعی کند.

مومنی ادامه داد: به نظر می‌رسد پُر کردن جای ایشان در هر جایگاه و منصبی، برای مدیران بعدی کار بسیار دشواری خواهد بود، زیرا جناب ترکان مدیری چند وجهی هستند، مسائل را خوب می‌بینند، درک و تحلیل می‌کنند و مهم‌تر از همه برای اجرای آن راه‌حل دارند؛ به همین خاطر مدیر بعد از ایشان باید دارای ویژگی‌های خاصی باشد تا بتواند این کشتی را به سوی اهداف تعیین شده هدایت کند.

مومنی در بخش دیگری از این مصاحبه اختصاصی گفته است؛ آرزو دارم خداوند ایشان را سلامت بدارد، چون آقای ترکان آبرو و سلامتی‌شان را برای نظام جمهوری اسلامی ایران گذاشته‌اند؛ ان‌شاءالله هر کجایی که هستند مانند قبل منشاء خیر باشند و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بتواند از خدمات ایشان استفاده کند.

وی نگاهی هم به مسائل چشم انداز پیش روی مناطق آزاد داشت و در این باره اعلام کرد: به عقیده من و با شناختی که از جناب آقای بانک و سخت کوشی و تسلط کاری ایشان دارم، رویکرد قبل ادامه پیدا خواهد کرد و‌ چه بسا سرعت پیشرفت در این مناطق نیز بیشتر خواهد شد چراکه اعضای شورایعالی مناطق آزاد و وزرای عضو این شورا اکنون به لزوم وجود مناطق آزاد در کشور بیشتر پی برده‌اند، بنابراین اگر بخواهند ماموریت‌های محوله را انجام دهند و وظایف را به اجرا بگذارند، قطعا باید کمک کنند تا شرایط نسبت به قبل بهتر شود.

مومنی گفت: پیش‌بینی من این است که شرایط بسیار بهتری را تجربه خواهیم کرد؛ با ورود و حضور وزارت اقتصاد و دارایی، اگر این وزارتخانه بتواند نقش یک اهرم کمکی را برای پیشبرد هر چه بهتر اهداف مناطق آزاد کشور ایفا کند، قطعا وضعیت مناطق آزاد کشور بهتر نیز خواهد شد.

شایان ذکر است دکتر حسن روحانی رئیس جمهور کشورمان هفته گذشته در حکمی مرتضی بانک را به عنوان مشاور رئیس جمهور در امور مناطق آزاد تجاری، صنعتی و ویژه اقتصادی به جای اکبر ترکان که پیش تر این مسئولیت را بعهده داشت، منصوب کرد.

 

منبع: پايگاه اطلاع رسانی فرینا (پایگاه خبری مناطق آزاد ویژه اقتصادی)

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.