| کد خبر: 88993 |

معاون بازاریابی و فروش بخش حمل‌و‌نقل ریلی گروه مپنا

برجام، ریلی‌های اروپایی‌ را به ایران کشاند

معاون بازاریابی و فروش بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا که در چهارمین نمایشگاه بین المللی حمل ونقل ریلی میهمان غرفه تین نیوز بود، حضور چشمگیر شرکت های داخلی و تعدد شرکت های خارجی ازجمله اروپایی ها را شاخصه این نمایشگاه دانست.

به گزارش تین نیوز، رضا جواهری بزرگ ترین تفاوت چهارمین نمایشگاه حمل ونقل ریلی با دوره های قبل را دوران پسا برجام و به تبع آن تمایل کشورهای خارجی برای گسترش همکاری ها در زمینه پروژه های ریلی خواند و در کنار آن فرمایشات مقام معظم رهبری و ریاست محترم جمهور مبنی بر توسعه در بخش حمل ونقل ریلی در کشور را نویدبخش گسترش قابل توجهی در سال های پیش رو برای  بخش حمل ونقل ریلی داخلی اعلام کرد.

معاون بازاریابی و فروش بخش حمل و نقل ریلی گروه مپنا، در ادامه گفت: کشور ما به دلیل گستردگی مساحت و پراکندگی مراکز صنعتی و معدنی و شهرها و همچنین تجمع جمعیت در شهرها و رشد شهرنشینی، نیازمند توسعه در بخش حمل ونقل ریلی است؛ به همین دلیل بدون شک دوران پسا برجام می تواند فرصت بسیار مناسبی برای اجرایی شدن هر چه سریع تر و بهتر پروژه های توسعه در بخش حمل ونقل ریلی کشوری باشد.

البته جواهری یک شرط را هم برای این موفقیت قائل است: با توجه به تنوع سرفصل های پروژه های حمل ونقل ریلی در زمینه شهری و بین شهری باید برای کیفیت بهتر پروژه ها از نیروی انسانی و منابع مالی موجود نیز کمک گرفت تا تمامی پروژه ها سرانجامی خوشایند را تجربه کنند و این نتیجه تنها زمانی حاصل می شود که مردم هنگام استفاده از قطارهای تندرو امنیت و رفاه موجود در بخش  حمل ونقل ریلی را احساس کنند.

معاون بازاریابی و فروش ریلی گروه مپنا گفت: جای بسی خوشحالی است که ما در بخش تولید ناوگان ریلی و قعطات و پروژهای حمل ونقل ریلی  پتاسیل لازم را دارا هستیم اما شایان ذکر است که باید این توانمندی صنعت داخلی را با تکنولوژی گره زد تا به تمامی توانمندی ها جامعه عمل پوشاند هر چند  بدون منابع مالی پروژها قابلیت اجرا ندارند  تا از حالت ملاقات ها  و صورت جلسه ها و موافق نامه ها به واقعیت تبدیل شود.

گروه مپنا اولین لکومتیو تونلی ملی را که مهندسان داخلی  این شرکت طراحی و تولید کرده اند در چهارمین نمایشگاه حمل ونقل ریلی به نمایش گذاشت.
 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.