| کد خبر: 54696 |

◄ در حاشیه برگزاری اختتامیه سومین جشنواره مشکات

تین نیوز | مراسم اختتامیه سومین جشنواره آموزش های شهروندی (مشکات) در محور فرهنگ ترافیک، با حضور رئیس پلیس راهور تهران، معاون حمل و نقل و ترافیک و معاون امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در محل سالن اصلی برج میلاد تهران در حالی برگزارشد که استقبال کم نظیری از آن شده بود.

به گزارش تین نیوز، در این جشنواره که با محوریت اداره کل آموزش های شهروندی شهرداری تهران برگزار شد، واحدهای تحت پوشش معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران از جمله سازمان حمل و نقل و ترافیک، ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران، سازمان تاکسیرانی، شرکت واحد اتوبوسرانی، شرکت بهره برداری مترو، سازمان پایانه ها و شرکت کنترل کیفیت هوای تهران مشارکت داشتند.

در این جشنواره که مراسم اختتامیه در محل سالن اصلی برج میلاد تهران برگزار شد، از 102 نفر از شهروندان تهرانی که آثارشان از میان آثار حدود 150 هزار شهروند تهرانی به عنوان نفرات برتر انتخاب شده اند، تجلیل به عمل آمد. حضور افراد در سنین مختلف در این جشنواره حاکی از اهمیت موضوع آموزش و فرهنگ سازی در بخش ترافیک در میان شهروندان تهرانی است.

جشنواره مشکات یکی ازاقدامات ارزشمندی است که بستر شکل گیری رویکردمهم مدیریت شهری درآموزش شهروندی و جلب مشارکت عمومی را فراهم کرده است. همه ساله این جشنواره از استقبال خوبی در میان شهروندان تهرانی برخوردار بوده است.
 
در این مراسم که با حضور چشمگیر شهروندان تهرانی برگزارشد ضمن سخنرانی چند تن از مسئولان فرهنگی آموزشی سازمان حمل ونقل ترافیک شهر تهران رئیس پلیس راهور تهران نیز به ایراد سخن پرداخت.

آنچه در این مراسم بیش از سایر اقدامات رخ می نمود آن است که مسئولان شهرداری تهران با استفاده از امکانات خود سعی در ترویج روز افزون رفتار درست ترافیکی دارند؛ نکته ای که متاسفانه سال هاست تهران از آن در رنج بسیار است.

در پایان مراسم اختتامیه جشنواره مشکات ضمن پذیرایی عصرانه از حضار، بلیت رایگان بازدید از برج میلاد و استفاده از رستوران در اختیار شرکت کنندگان قرار گرفت.

 
 

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.