| کد خبر: 11614 |

وزیر راه در اختتامیه همایش ایمنی در حمل‌ونقل هوایی:

◄ هیچ تسامحی در زمینه ایمنی حمل‌ونقل هوایی، پذیرفتنی نیست / پیشنهاد ایجاد جایزه ایمنی در صنعت هوانوردی

تین نیوز| وزیر راه و شهرسازی ضمن تاکید بر تداوم برگزاری همایش ایمنی در حمل و نقل هوایی، خواستار طراحی جایزه ایمنی و تقدیر از کسانی شد که در بحث افزایش ایمنی اقدامات موثری انجام می دهند.

به گزارش تین نیوز، عباس آخوندی، چهارم تیرماه، در مراسم اختتامیه همایش ایمنی در صنعت حمل و نقل هوایی اظهار کرد: اگرچه تخصصی در زمینه هوانوردی ندارم اما به دلیل اعلام حمایت و پشتیبانی از این همایش در اینجا حضور یافتم.

وی افزود: ایمنی یک فرهنگ و دانش است که باید آموزش داده شود و محصول یک فرایند همه جانبه از لحظه طراحی تا بهره برداری است.

آخوندی ادامه داد: بنابراین برگزاری این همایش که تمام حوزه عملیات و شرکت های هواپیمایی درگیر آن هستند، کار فرخنده ای است که امیدوارم تداوم داشته باشد.

وزیر راه و شهرسازی در ادامه گفت: همانطور که در روز معارفه رئیس سازمان هواپیمایی هم گفتم ایمنی را نمی توان با هیچ چیز معاوضه کرد و اگر در زمان تحریم قرار باشد تعداد هواپیما و میزان خدمات را کاهش دهیم نباید از ایمنی بکاهیم.

وی ادامه داد: خواهش من این است که در رابطه با ایمنی هیچ مسامحه ای نداشته باشید و هیچ تسامحی هم در این باره پذیرفتنی نیست.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سازمان هواپیمایی رهبری صنعت هوانوردی را به عهده دارد، از جهانگیریان خواست احساس مسئولیت ویژه ای نسبت به این سازمان داشته باشد.

آخوندی در پایان اظهار کرد: امیدوارم این همایش به صورت متوالی تکرار شود و برای اینکه در آن از بهترین ها تقدیر شود جایزه ای به نام جایزه ایمنی طراحی شود که به کسانیکه در بحث افزایش ایمنی اقدام موثری داشته اند تعلق بگیرد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.

  • شرکت کننده در همایش ایمنی سازمان 0 0

    ضمن تشکر چند نکته در باب همایش ایمنی تقدیم حضور میگردد امید که مسئولان محترم سازمان مد نظر قرار بدهند ۱) هیچ فرم نظر خواهی نسبت به روند برگزاری همایش ایمنی توزیع نگردید. ۲) متاسفانه به جای تشویق کسانی که مقاله دادند و وقت خودشون رو برای این مهم گذاشتند اگر از لحاظ مالی بابت مقالات چیزی پرداخت نشد درست و زیبنده سازمان هواپیمایی کشوری نبود که بابت هر مقاله ۲۰۰ هزار تومان هم از کسانی که زحمت تهیه مقاله رو کشیدند گرفته بشه. جدای از این هزینه کارگاه های همایش هم که جدا حساب میشد نجومی بود از ۵۰۰ تا ۲۰۰ هززار تومان، یک سازمان در این سطح نباید اینطور عمل کنه ۳) امکانات پذیرایی همایش بسیار بد بود. در واقع افتضاح بود. ۴) آنقدری که روی مسائل تبلغاتی مانور داده شد روی کیفیت برگزاری جلسات همایش، زمانبندی، کلاسها، خرابی سیستمهای خنک کننده کلاسها و نحوه ارئه مانور داده نشد ۵) ای کاش حداقل از بابت احترام هم که بود گواهینامه شرکت در همایش رو در روی سن و محترمانه میدادند نه اینکه هر کسی مراجعه کنه به اتاق دبیرخانه وخودش گواهینامه شو بخواد. ۵) تا جناب وزیر تشریف بردند آقایان مدیران هم بلند شدند رفتند این اهمیتی که آقایان دم میزنند ازش! فلش ارائه شده در کیف اهدایی همایش خالی بود و هیچ مقاله ای داخلش گنجانده نشده بود تا همه از مقالات استفاده کنند. ۶) قبل از برگزاری همایش اعلام کردند جوایز نفیس. یک عدد نیم سکه برای۵ نفر و یک سکه تمام برای برترین مفاله خیلی نفیس تلقی میشه؟ ۷) در کل ما که خیلی بی انگیزه شدیم و حیف از وقتی که برای این همایش گذاشتیم. انشالا لااقل برای سالهای بعداین طور آماتور رفتار نشه و به نویسندگان مقالات بها بدند تا سطح کیفی مقالات بره بالا. این خیلی مهمه. نمیشه مفتی مقاله خواست و پول هم از نویسندگان گرفت.

  • حقوق شهروندی!!! 0 0

    ما به وزیر فیلسوفمان که شکست نفسی کرده و اعتراف نموده اند که از هوانوردی چیزی نمیدانند افتخار می کنیم، می پرسیم براساس حقوق شهروندی، آیا عدم آشنایی شما احتمال اشتباه در انتخاب مدیران این حوزه را بالا نبرده؟ پاسخ دهید به شهروندان لطفا!!!

  • افتاده حال 0 0

    صرف نظر از اشکالات بسیار زیاد در اجرا و کیفیت پایین در محتوای برنامه و مکانی تعاریف غیر علمی ارائه شده ایمنی از متولیان و مسئو لین نظارت بر مقرارت هوایی که بیشتر شبیه حدیثه خوانی نصیحت و تعریف و تمجید از یکدیگر بخاطر تشریف فرمایی این و ان جای بسیار تاسف و شرمندگی است که با وجود دعوت میهمانانی خارجی از مدیران منطقه ای IATA و ICAO در طول افتتاح و اختمام همایش نه تنها یک سخنرانی بلکه حتی یک خوش امد گویی به زبان انگلیسی اجرا نگردید ان هم از طرف سازمانی که متولی حاکمیت صنعت هوانوردی در کشور و نماینده سازمان بین المللی ICAO می باشد. به نظر میرسد این به عبارتی اولین همایش ایمنی در کشور که از شش ماه قبل با این کیفیت تدارک دیده شده بود بیشتر نمایشی بود تا اثر گذار در شرکتهای هوایی داخلی که همواره ایمنی را زیر پا می گذارند.

  • حسین 0 0

    در اینکه خوش آمد گویی به زبان انگلیسی توسط سازمان هواپیمایی کشوری انجام نشد حق با شماست. این خوش آمد گویی به زبان انگلیسی تنها توسط ریس دانشکده انجام شد و متاسفانه موجب تعجب حاضرین قرار گرفت. متن خوش آمد گویی پس از سلام به حاضرین عبارت زیر بود. GOOD MORNING EVERYBODY AND MOST WELCOME TO THE FIRST CONFERENCE ON SAFETY IN AIR TRANSPORTATION

  • کنترلر پرواز 0 0

    آقای حقوق شهروندی انصافا کم لطفی میکنین. ایشون با گفتن این حرف شکسته نفسی داشتن ولی این به معنای ندونستن نیست. درخت هر چه بارش بیشتر میشه افتاده گیش بیشتر میشه. اینکه ایشون علی رغم پروازی که داشتن تشریف آوردن نشان دهنده اهمیت موضوع برای ایشان هست. انتظار ندارید که جزئیات کاری هر تخصصی رو بلد باشند؟ اگه دلتون برای حقوق شهروندی میتپه از مشکلات بعضی مشاغل تو این صنعت حرف یزنید لطفا

  • خبرنگار 0 0

    برای رسانه تین نیوز واقعا متاسفم… وقتی رسانه های ما خودسانسوری داشته باشند دیگه وی به حال… آقای تین نیوز مطلبی که من درج کردم چندان حاد نبود اما به این نتیجه رسیدم که روابط عمومی سازمان اخیرالذکر و سایت تین باهم کنار آمدند و هیچ چیز بدتر ازین نیست که یک رسانه استقلال خود را از دست بدهد…!!!!!!!!!! واااااا ی بحال تین نیوز و وای بحال رسانه های نظیر تو!!!!!!!!!!

  • حقوق شهروندی!!! 0 0

    شما مراقبت پروازیها جناب کنترلر پرواز با حقوقهای کلانی که بواسطه ایشون میگیرید بایدم طرفدار بشید! همش هم که توحرفاش از شما یاد میکنه و میدونه که شما کارتون سخته لابد! البته خوشم میاد ساختمونیها رو بشما ترجیح داده تو هوانوردی!؟

  • کنترلر جوان 0 0

    حقوق شهروندی!!! کاش حقوق ما در حد کارمندان شرکت نفت بود نه بیشتر اگر این مقداری که می گیریم کلانه پس به شرکت نفتی ها چی می گید البته این حقوق و بیشتر حقه شونه