| کد خبر: 169289 |

◄ «اینوتکس ۲۰۱۸» با حضور استارتاپ‌ها و سرمایه‌گذاران آغاز شد

در این نماشگاه شرکت‌های دانش بینان زیادی به ارائه دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان می‌پردازند که طرح‌های اداره هوشمند شهر بیش از دیگر مباحث در آن مورد توجه قرار گرفته است.

تین نیوز

هفتمین نمایشگاه بین‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX 2018) امروز چهاردهم تیرماه 97 در محل بوستان گفت‌وگو در سطح بین‌المللی، کار خود را آغاز کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، این نمایشگاه که قرار است کار رسمی خود را با برگزاری مراسم افتتاحیه و با حضور وزیر ارتباطات و دیگر مسئولان کشوری، آغاز کند با استقبال کم‌نظیری از سوی شرکت‌های دانش‌بنیان روبرو شده است.  

نمایشگاه بین­‌المللی نوآوری و فناوری (INOTEX) طی شش دوره خود، میزبان بیش از 750 شرکت فناور از 25 کشور مختلف بوده است و اهدافی همچون تبادل فناوری میان شرکت‌های خصوصی، سرمایه‌گذاری مشترک، مشارکت در پروژه‌های تحقیق و توسعه و ... را دنبال کرده است. در این راستا تاکنون بیش از 130 قرارداد و تفاهم‌نامه میان شرکت‌‌کنندگان در نمایشگاه منعقد شده است.

این نمایشگاه که در محل دائمی نمایشگاه‌های شهرداری تهران برپا شده است به مدت سه روز پذیرای حضور علاقه‌مندان از دیگر کشورها و هموطنان علاقه‌مند به فن‌آوری در اداره بازار و شهر هوشمند خواهد بود.

در این نماشگاه شرکت‌های دانش بینان زیادی به ارائه دستاوردهای خود به بازدیدکنندگان می‌پردازند که طرح‌های اداره هوشمند شهر بیش از دیگر مباحث در آن مورد توجه قرار گرفته است.

براساس این گزارش، تا سال2020 صنعت شهرهای هوشمند بازاری معادل 400 میلیارد دلار خواهد داشت که از 600 شهر در سراسر دنیا تشکیل می‌شود. بر اساس این تحقیق این شهرهای 60 درصد از تولید ناخالص ملی کل دنیا را در سال2025 تولید خواهند کرد. در میان شرکت‌های فناوری که مهم‌ترین بازیگران دنیای شهرهای هوشمند هستند می‌توان به Honeywell،IBM، Oracle،Accenture، Cisco، Accenture وOracle اشاره کرد.

اینوتکس به صورت رسمی از مهر 1384 موجودیت خود را اعلام کرد. ما به عنوان یک شرکت دانش بنیان مراحل پیش رشد، رشد و بلوغ خود را در مراکز رشد و پارک های فناوری طی کرد و گام به گام، فناوری‌ها و خدمات خود را توسعه داد.  پیشینه اینوتکس ایران، چالش‌ها، فرصت‌ها، و شکست هایی را به تصویر می کشد که هویت سازمان را می سازد.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.