| کد خبر: 168460 |

◄ امضای قرارداد تامین 200 ست تراورس بتنی بین شرکت بریس و ایرید

ظهر امروز و در آخرین روز از ششمین دوره از نمایشگاه حمل ونقل ریلی، قرارداد تأمین ۲۰۰ ست تراورس بتنی با بار محوری ۲۵ تن به ارزش ۳۴‌میلیارد ریال بین شرکت بتن صنعت بریس و شرکت گسترش صنایع ایران (ایرید) در غرفه شرکت راه‌آهن امضا شد.

تین نیوز

ظهر امروز و در آخرین روز از ششمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، قرارداد تأمین ۲۰۰‌ست تراورس بتنی با بار محوری ۲۵ تن به ارزش ۳۴میلیارد ریال بین شرکت بتن صنعت بریس و شرکت گسترش صنایع ایران (ایرید) در غرفه شرکت راه‌آهن امضا شد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، سعید رسولی عضو هیات‌مدیره راه‌آهن در این مراسم گفت: در آخرین روز از ششمین دوره از نمایشگاه حمل‌ونقل ریلی، شاهد امضای قرارداد تامین 200ست تراورس بتنی برای سوزن، بین شرکت غیردولتی بریس و ایرید هستیم.

رسولی ادامه داد: ارزش این قرارداد اولیه در حدود 3/4 میلیارد تومان و قابل ارتقا تا دو برابر است. تولید این 200ست تراورس بتی 25 تن خواهد بود و مدت قرارداد نیز تا دو سال است.

رسولی افزود: قطعا در شرایطی که با تحریم‌های آمریکا مواجه هستیم توسعه حمل‌ونقل ریلی می‌تواند موجب پیشرفت صنعت ریلی کشور شود.

سعید رسولی درباره قراردادها و تفاهمنامه‌هایی که امسال و سال گذشته در نمایشگاه ریلی منعقد شدند، نیز گفت: علاوه بر رونمایی از واگن مخزن‌داری که در سال گذشته در همین نمایشگاه قرارداد مربوط به آن امضا شد، شاهد امضای قراردادهایی از جمله رونمایی از کتاب صدسال تاریخ مهندسی راه‌آهن، رونمایی از موتور دیزل‌ملی با توان ۱۳۰۰ اسب بخار توسط وزیر راه و شهرسازی، تفاهم‌نامه تعمیرات اساسی ماشین‌آلات زیرسازی با شرکت ماتیزا سوئیس؛ قرارداد تأمین ۲۰۰ست تراورس بتنی سوزن بارمحوری ۲۵ تن؛ امضای قرارداد تولید واگن با تأمین سرمایه بخش‌خصوصی، امضای تفاهم‌نامه ارائه خدمات الکترونیک و اطلاعات حمل‌ونقل بین‌المللی راه‌آهن برای حمایت از شرکت‌های استارتاپ، رونمایی از واگن مخزن‌دار شرکت حمل‌ونقل ریلی پارسیان که قرارداد مربوط به آن سال گذشته در همین نمایشگاه منعقد شده بود؛ تفاهم‌نامه آماده بکاری ماشین آلات ریلی بود که به توسعه زیر ساخت‌های ریلی کشور کمک شایانی می‌کند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.