| کد خبر: 161971 |

استقبال از غرفه بندر امیرآباد در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی دیروز با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های فعال در زمینه بنادر و دریانوردی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس گشایش یافت.

تین نیوز

پنجمین نمایشگاه بین‌المللی دریایی دیروز با حضور مقامات وزارت راه و شهرسازی، سازمان بنادر و دریانوردی و شرکت‌های فعال در زمینه بنادر و دریانوردی در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی بندرعباس گشایش یافت.

به گزارش تین‌نیوز، در این نمایشگاه بندر امیرآباد نیز به عنوان یکی از مجموعه‌های فعال و شاخص اقتصاد دریایی حضور دارد. مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد با بیان این‌ که «فرصت معرفی توانمندی‌ها و زمینه‌های سرمایه‌گذاری دریایی و بندری» عنوان این نمایشگاه است، گفت: این نمایشگاه با حضور ۱۳۰ شرکت داخلی و خارجی برپا شده تا جدیدترین اقدامات و دستاوردهای مجموعه‌های فعال در حوزه دریا و بنادر و دریانوردی برای فعالان این حوزه عرضه شود.

سیاوش رضوانی اظهار کرد: از دیروز که نمایشگاه گشایش یافت فعالان داخلی و خارجی زیادی از غرفه بندر امیرآباد بازدید کردند و در جریان دستاوردها و فرصت‌سازی‌های این مجموعه قرار گرفتند. هدف ما نیز معرفی هر چه بیشتر و بهتر توانمندی‌های منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد در زمینه فعالیت‌های اقتصادی، سرمایه‌گذاری و ترانزیت است.

به گزارش همشهری، وی افزود: معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری، امکانات و توانمندی‌های بندر امیرآباد به‌عنوان بزرگترین بندر حاشیه دریای خزر با توجه به قرار داشتن در مسیر ترانزیتی کریدور جنوب به شمال و اتصال بندر به شبکه ریلی سراسر کشور از ضروریات جذب سرمایه‌گذار و رونق فعالیت‌های بندر امیرآباد است که باید در چنین نمایشگاه‌هایی به فعالان داخلی و خارجی صنایع دریایی جدی گرفته شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد تصریح کرد: امیرآباد تنها بندر نسل سوم کشور است که مواد اولیه به آن وارد می‌شود و پس از فرآوری و تبدیل به محصولات دیگر، صادرات به کشورهای دیگر را انجام می‌دهد. این فعالیت در بین بنادر کشور برای امیرآباد منحصربه‌فرد است که امیرآباد را به بندری متفاوت با موقعیت ایجاد ارزش افزوده تبدیل کرده است.

این نمایشگاه تا فردا در محل دائمی نمایشگاه‌های بندرعباس برپا خواهد بود و علاوه بر منطقه ویژه اقتصادی و بندر امیرآباد، بندر نوشهر نیز در آن شرکت کرده است. بر اساس تصمیم‌گیری شورای مدیران ارشد ارگان‌های دریایی هر سال یک نمایشگاه بین‌المللی با نظارت و هماهنگی ارگان دریایی کشور برگزار می‌شود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.