| کد خبر: 161542 |

در بازدید از غرفه تین‌نیوز، عنوان شد:

◄ اثر کنفرانس مهندسی حمل‌ونقل بر معادلات ترافیکی تهران

دبیر علمی هفدهمین کنفرانس مهندسی بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک در غرفه تین‌نیوز، حضور پیدا کرد.

تین نیوز

دبیر علمی هفدهمین کنفرانس مهندسی بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک در غرفه تین‌نیوز، حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز، محمود صفارزاده با اشاره به موفقیت‌های این کنفرانس، اظهار کرد: کنفرانس مهندسی بین‌المللی حمل‌ونقل و ترافیک طی 17 سال برگزاری خوشبختانه دستاوردهای علمی و عملی بسیاری را برای حمل‌ونقل کشور به همراه داشته است.

وی در خصوص استفاده مدیریت شهری گذشته از خروجی‌های این همایش علمی، گفت: در دوره شهرداری قبل گفته می‌شد، «شما کنفرانس و همایش‌های علمی خود را برگزار کنید، ولی ما آن‌چه خود بخواهیم در شهر عملیات می‌کنیم»، که این قبیل سخنان با هیچ یک از اصول و عرف جهانی همخوانی ندارد.

صفارزاده یکی ازاهداف برگزاری کنفرانس حمل‌ونقل وترافیک را پیوند میان صنعت، مدیران اجرائی و دانشگاه و اساتید علمی عنوان کرد و گفت: خوشبختانه کنفرانس در این مهم به اهداف خود رسیده و در این مورد موفق عمل کرده است، خیلی از ایده‌ها و مقالات مطرح شده در 16 سال اخیر به مرحله اجرا گذاشته شده است.

وی اتوبوس‌های B.R.T، شهر انسان‌محور و دوچرخه‌سواری و یا شهر هوشمند را رهاورد برگزاری شانزده دوره کنفرانس مهندسی ترافیک دانست و گفت: جایگزینی موتورهای برقی با نوع کاربراتوری، کنترل سرعت و تحول شهری برگرفته از این کنفرانس بوده که موفقیت آن برای شهر به دست آمده است.

دبیرعلمی کنرانس مهندسی حمل‌ونقل با اشاره به حجم بالای مقالات علمی ارائه شده از سوی محققان داخلی کشورمان در این کنفرانس افزود: یافته‌های علمی باعث تشکیل برخی کارگروه‌های حمل‌ونقلی شده که برای صنعت کشور مفید هستند.

صفارزاده خاطرنشان کرد: بار علمی کنفرانس حمل‌ونقل بسیار بیش‌تر از هزینه مالی آن بوده و شرکت‌کنندگان در آن نیز هزینه‌ای بر آن تحمیل نمی‌کنند، منابع ارزی نیز در این کنفرانس هزینه نشده و تنها زحمات برگزارکنندگان باقی می‌ماند که باید دید مسئولان اجرائی تا چه حد از آنها بهره می‌گیرند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.