| کد خبر: 160361 |

نمایشگاه عکس بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی( ره) از باغ فدک در ایستگاه متروی فدک برگزارشد

همزمان با آغاز ایام فاطمیه نمایشگاه عکسی از سفر تاریخی و بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) از باغ فدک در ایستگاه فدک واقع درخط دو متروی تهران برگزار شد.

تین نیوز

همزمان با آغاز ایام فاطمیه نمایشگاه عکسی از سفر تاریخی و بازدید آیت الله هاشمی رفسنجانی(ره) از باغ فدک در ایستگاه فدک واقع درخط دو متروی تهران برگزار شد.

به گزارش مدیریت ارتباطات و اموربین الملل شرکت بهره برداری راه آهن شهری تهران و حومه، صبح امروز چهارشنبه 11بهمن ماه 1396 همزمان با سالروز شهادت دخت نبی اکرم (ص) حضرت فاطمه زهرا (س) نمایشگاه عکس" باغ فدک" با حضور مهندس محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهرتهران، دکتر پورسیدآقایی معاون شهردار و رییس سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران و مدیران ارشد و معاونین شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه افتتاح گردید .

مهندس محسن هاشمی رییس شورای اسلامی شهر تهران نیز پس از بازدید از روند عملیات مراحل تکمیل و ایمن سازی خط هفت مترو، در ساعت ده و نیم صبح وارد ایستگاه شهید نواب صفوی واقع در خط دو متروی تهران گردید و با قطار همراه با شهروندان و مسافران به سمت ایستگاه فدک محل برگزاری نمایشگاه“آیت الله در فدک” عزیمت نمود و طی مسیر از نزدیک با مسافران دیدار و گفتگو کرد .

در این نمایشگاه عکس هایی که در سفر خرداد ماه 1387 آیت‌الله هاشمی رفسنجانی (ره) به شهر حائط واقع در 300 کیلومتری مدینه" باغ فدک" گرفته شده است، به نمایش در آمده و صحنه های شورانگیزی را ایجاد کرده است.

گفتنی است نمایشگاه “آیت الله در فدک” کار خود را از امروز 11بهمن ماه در ایستگاه فدک واقع در خط دو متروی تهران آغاز و تا ۳ اسفند ماه 96 میزبان علاقه مندان خواهد بود.

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.