| کد خبر: 159641 |

◄ رونمایی از «تی‌پاد» اولین «کامیون خودران» در دیترویت

طرح اولیه استارت‌آپ سوئدی «این‌راید» برای تولید یک کامیون خودران در سال 2016 مطرح شد و حال سازندگان این کامیون در نمایشگاه دیترویت 2018 اقدام به معرفی کانسپت جدید خود به نام «تی‌پاد» به‌عنوان اولین کامیون الکتریکی و بدون راننده کرده‌اند.

تین نیوز

دنیا آمادگی پذیرش وسایل نقلیه نیمه الکتریکی را دارد اما آیا آن‌ها آمادگی استقبال از یک کامیون بدون راننده را هم دارند؟

طرح اولیه استارت‌آپ سوئدی «این‌راید» برای تولید یک کامیون خودران در سال 2016 مطرح شد و حال سازندگان این کامیون در نمایشگاه دیترویت 2018 اقدام به معرفی کانسپت جدید  خود به نام «تی‌پاد» به‌عنوان اولین کامیون الکتریکی و بدون راننده کرده‌اند.

کامیون‌های مفهومی خودران ازجمله بخش‌های جذاب نمایشگاه خودرو بوده و به دلیل سازگاری با محیط‌زیست و هوشمندی بالا از نیازهای آینده صنعت حمل‌ونقل محسوب می‌شوند.

«تی پاد» یکی از کامیون‌های خودران آینده است که 7 متر ارتفاع، 20 تن وزن داشته و با 15 پالت استاندار، انرژی در حدود 200 کیلووات بر ساعت تولید کرده و مسافتی در حدود 200 کیلومتر را با یک‌بار شارژ طی خواهد کرد.

امروزه و به‌منظور حجم بالای جابجایی کالا و خدمات بیش‌ازپیش به وسایل نقلیه بزرگ نیاز داریم و با توجه به اینکه این وسایل در گروه وسایل نقلیه آلاینده محیط‌زیست قرار می‌گیرند و همچنین تولیدکننده گازهای گلخانه‌ای هستند، تمرکز سازندگان به کامیون‌های سازگاربامحیط‌زیست جلب شده و استقبال بازار نیز ازاین‌دست خودروها بیشتر شده است

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.