| کد خبر: 159358 |

◄ برگزاری بزرگ‌ترین نمایشگاه هوافضا در مونیخ

این دوره از نمایشگاه با حضور 800 مشارکت‌کننده از 18 هزار شرکت‌کننده در نشست‌های تجاری، هزار مشارکت‌کننده در کنفرانس برگزار خواهد شد.

تین نیوز

نمایشگاه صنایع هوانوردی مونیخ (AIRTEC) بهترین رویداد تجاری و فناوری صنعت هوافضا در این حوزه است.

رویداد مذکور در سه بخش نمایشگاه تجاری، جلسات تجاری و کنگره بین‌المللی هوافضا برگزار خواهد شد. این نمایشگاه قادر خواهد بود که ارتباط خوبی بین تکنولوژی و تجارت برقرار کرده و فرصت جدیدی برای فعالان حوزه هوافضا ایجاد خواهد کرد.

به‌واسطه مشارکت در نمایشگاه هوانوردی مونیخ با فعالان صنعت هوافضا از سراسر دنیا آشنا خواهید شد و همچنین در جریان آخرین دستاوردهای این حوزه نیز قرار خواهید گرفت.

این رویداد شامل زنجیره‌ای شامل هوافضا از طراحی، مهندسی، شبیه‌سازی، آزمایشات، تولید ابزارآلات، اجزا و سیستم‌ها، الکترونیک و هوافضا،حس‌گرها است.

این دوره از نمایشگاه  با حضور 800 مشارکت‌کننده از 18 هزار شرکت‌کننده در نشست‌های تجاری، هزار مشارکت‌کننده در کنفرانس برگزار خواهد شد.

این نمایشگاه تجاری به‌صورت تخصصی فناوری‌های جدید، نوآوری‌ها و روندها را ارائه می‌نماید و دیدی جامع از صنعت تأمین هوافضا به وجود می‌آورد.

یکی از موضوعات موردبررسی در این نمایشگاه، بالگرد با زیرمجموعه‌های: بخشهای فناوری و اختراعات، پلتفرم‌های دوگانه، عملکرد بالگردهای غیرنظامی و نظامی، شبیه‌سازی پرواز،ایمنی پرواز، تعمیر و نگهداری و بخش الکترونیک در هوانوردی با زیرمجموعه‌های: سیستم‌های ناوبری ارزان‌قیمت، کالیبراسیون حسگرها و بازسازی سه‌بعدی خواهد بود.

مخاطبین این نمایشگاه تخصصی، مدیران زنجیره تأمین، مدیران تأمین منابع، مدیران قراردادهای فرعی، تحقیقات و فناوری، مدیران و متخصصان مهندسی، متخصصان تولید و مدیران کنترل کیفیت می‌باشند.

Airtec_Logo_2018_small_rgb

این رویداد 3-1 آبان ماه سال آینده در مرکز نمایشگاهی مونیخ برگزار خواهد شد. اطلاعات بیش‌تر از این رویداد را اینجا ببینید.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.