| کد خبر: 159051 |

◄ «یاماها» و رونمایی از موتورسیکلت راننده‌اتوماتیک

این موتور در آزمایشی که به‌منظور استفاده در یک فیلم اکشن انجام داد با سرعتی بیشتر از 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کرد و کارشناسان یاماها امیدوار هستند که در نمونه اصلی این سرعت را حفظ کنند

تین نیوز

شرکت یاماها یک شرکت چندملیتی در ژاپن است که طیف گسترده‌ای از محصولات و خدمات را به مشتریان ارائه می‌دهد. یاماها در سال 1887 شروع به کار کرده و محصولات این شرکت بیشتر شامل آلات موسیقی، موتورسیکلت، تجهیزات ورزشی قدرتی و الکترونیکی است.

موتورسیکلت مفهومی هوشمند ساخت شرکت ژاپنی یاماها بانام (Motoroid) در نمایشگاه لاس‌وگاس 2018 رونمایی شد. این موتورسیکلت که دارای سیستم راننده اتوماتیک است، این امکان را به صاحب موتورسیکلت خواهد داد که برای تردد به هر مکان و یا رفتن به پارکینگ قادر به برنامه‌ریزی باشد.

موتورسیکلت رونمایی شده مجهز به دوربین و حس‌گرهایی به‌منظور تشخیص چهره صاحب خود است. تولیدکنندگان این موتورسیکلت ادعا کرده‌اند که مهم‌ترین فاکتور در طراحی این کانسپت ایمنی  با در نظر گرفتن سرعت و شتاب است.

 این موتور در آزمایشی که به‌منظور استفاده در یک فیلم اکشن انجام داد با سرعتی بیشتر از 200 کیلومتر بر ساعت حرکت کرد و کارشناسان یاماها امیدوار هستند که در نمونه اصلی این سرعت را حفظ کنند.

سخنگوی شرکت یاماها، در حاشیه این نمایشگاه اعلام کرد: این شرکت از اواسط دهه پنجاه تاکنون اقدام به تولید موتورسیکلت کرده و در ساخت این موتورسیکلت‌ها از فناوری روبات نیز استفاده‌شده و همچنین راحتی و ایمنی از خصوصیات موردتوجه این شرکت ژاپنی است.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.