| کد خبر: 156906 |

◄ عمان میزبان انجمن بین‌المللی فرودگاه‌ها

تعدادی از کارگاه‌ها و جلسات هیئت‌مدیره بر چهار موضوع کلیدی این انجمن متمرکز شد؛ یعنی امنیت و مدیریت بحران، عملیات فرودگاه، نوآوری دیجیتال و داده‌های بزرگ و توسعه فرودگاه.

تین نیوز

شرکت مدیریت فرودگاه‌های عمان (OAMC)، میزبان یازدهمین نشست انجمن بین‌المللی فرودگاه‌های بین‌المللی(ACI) در سال 2017  بوده است.

این نشست با حضور بیش از 1500 نماینده از شرکت‌های هواپیمایی و کارشناسان فرودگاهی از سراسر جهان برگزار می‌شود.

این انجمن دو روزه که از 5 شنبه گذشته آغاز شد، به هدایت یحیی بن سعید الجابری، رییس SEZAD و رییس هیئت‌مدیره فرودگاه عمان برگزار  شد.

ACI Airport Exchange  که در مرکز کنوانسیون و نمایشگاه عمان تشکیل شده است یکی از مهم‌ترین رویدادها در صنعت فرودگاهی دنیا است که با حضور صدها مدیر ارشد از خاورمیانه، اروپا، آسیا و اقیانوسیه و سایر نقاط جهان برگزار می‌شود.

انجمن بین‌المللی فرودگاه‌های جهان (ACI)، جهت افزایش ظرفیت فرودگاه‌ها برای ارایه خدمات بهتر توسط بخش‌های مختلف از طریق تبادل دانش و تجربه، یازدهمین نشست خود را در مسقط برگزار کرده است.این رویداد شاهد یک نقطه عطف دیگر است، اولین رویداد جهانی از این نوع است که توسط مرکز کنوانسیون و نمایشگاه عمان (OCEC) برگزار می شود.

موضوع این نشست «فرودگاه‌های پیشرو به سوی عملکرد عالی، سودآوری و خدمات مشتری» است و سخنرانی‌ها و کارگاه‌های برگزار شده توسط 120 سخنران به 50 نماینده از کشورهای جهان ارایه شده است.

ایمن بن احمد الحسنی، مدیرعامل شرکت مدیریت فرودگاه‌های عمان، با اشاره به اهمیت جلسه بین‌المللی برای عمان، گفت: میزبانی مجمع بین‌المللی پروازهای فرودگاه‌های بین المللی ACI 2017، قدم بعدی برای اجرای استراتژی 2020 شرکت است. رشد، دروازه‌ای برای رسیدن به زیبایی و فرصت است. هدف از استراتژی 2020، توسعه عملکرد فرودگاه‌ها است تا ظرفیت آن را برای خدمات گردشگری، لجستیک و سایر بخش‌های مهم اقتصادی برای رشد اقتصادی در سراسر کشور افزایش دهد. در ایجاد و بهره‌برداری از فرودگاه‌های پیشرفته، OAMC فرصت‌های متعددی را ارائه می‌دهد که به طور چشمگیری رونق اقتصادی و اجتماعی عمان را افزایش می‌دهد.

تعدادی از کارگاه‌ها و جلسات هیئت‌مدیره بر چهار موضوع کلیدی این انجمن متمرکز شد؛ یعنی امنیت و مدیریت بحران، عملیات فرودگاه، نوآوری دیجیتال و داده‌های بزرگ و توسعه فرودگاه.

ایمن الحسنی افزود: فرودگاه‌ها دروازه اصلی ملت‌ها هستند و میزبانی این نشست مهم صنعت بین‌المللی بر وضعیت رو به رشد عمان در بخش حمل‌ونقل هوایی، منطقه‌ای و جهانی تأکید دارد. افزایش توانایی و ظرفیت فرودگاه و اطمینان از برتری مداوم در مدیریت فرودگاه، اجزای ضروری برای حمایت از رشد بخش‌های حمل‌ونقل و گردشگری است و این انجمن فرصتی عالی برای به اشتراک‌گذاری دانش و تبادل بهترین شیوه‌های عملیاتی از سوی برخی از چهره‌های برجسته در مدیریت فرودگاه از سراسر جهان را دارا است.

منبع: zawya

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.