| کد خبر: 156568 |

سمینار و کارگاه آموزشی ۲ روزه حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر

سمینار و کارگاه آموزشی حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر به مدت دو روز در سالن مطهری دانشگاه تربیت‌مدرس برگزار می‌شود.

تین نیوز

سمینار و کارگاه آموزشی حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر به مدت دو روز در سالن مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

به گزارش تین نیوز به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، سیمنار و کارگاه آموزشی دو روزه حمل و نقل هوشمند و منسجم پیاده، دوچرخه و سواره در شهر، ۲۹ و ۳۰ آذرماه سال جاری در سالن مطهری دانشگاه تربیت مدرس برگزار می شود.

این همایش به همت انجمن علمی طراحی شهری دانشگاه تربیت مدرس با همکاری شرکت Move Mobility و Dutch Cycling Embassy از کشور هلند، برگزار می شود.

سرفصل ها و محورهای سمینار فوق شاملِ مفاهیم، نظریه ها و تجربه های بین المللی در برنامه ریزی منسجم حمل و نقل شهری، تحلیل سیاست ها و برنامه های وزارت راه وشهرسازی در حوزه حمل ونقل شهری، چالش های حمل ونقل منسجم و هوشمند تهران، کارگاه  برنامه ریزی حمل و نقل منسجم و هوشمند در منطقه ۲۲ تهران و معرفی نرم افزار Move Meter است.

در این همایش مهرداد تقی زاده معاون حمل ونقل وزارت راه و شهرسازی، محمدسعید ایزدی معاون شهرسازی وزارت راه و شهرسازی، مجتبی رفیعیان ریاست دانشکده ی هنر و معماری دانشگاه تربیت مدرس، احسان رنجبر: عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس، محمود صفارزاده عضو هیئت علمی گروه برنامه ریزی حمل ونقل دانشگاه تربیت مدرس، علی صفوی عضو هیئت علمی گروه شهرسازی دانشگاه تربیت مدرس، Tonny Bosch مدیرعامل شرکت Move Mobility از کشور هلند (برگزارکننده کارگاه های Smart Moving Cities در سطح بین المللی) سخنرانی خواهند کرد.

همچنین امیررضا ممدوحی عضو هیئت علمی گروه برنامه ریزی حمل ونقل دانشگاه تربیت مدرس، کارشناسان معاونت حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی (حمیدسیادت موسوی، محمدمهدی میرزایی، مرضیه باریکانی، مهدی استادی) از دیگر سخنرانان و ارایه کنندگان مقاله در این همایش هستند.

گفتنی است از سوی برگزارکنندگان این همایش، گواهینامه شرکت در برنامه از طرف شرکت Dutch Cycling Embassy اعطا می شود.

علاقمندان می توانند جهت اطلاع از هزینه و نحوه ثبت نام و برنامه کامل سمینار و کارگاه به سایتwww.Fups۲۰۱۸.com بخش Events مراجعه نمایید و سوالات خود را با ایمیل tmuudf@gmail.com در میان بگذارند.

 

 

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.