| کد خبر: 153244 |

آدم نژاد خبر داد:

◄ هوشمندسازی شبکه شریانی کشور تکمیل می‌شود

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه قرار است دوربین‌های ثبت تخلف تا سال آینده به حدود 2 هزار سامانه برسد، گفت:تجهیز هوشمند شبکه شریانی به‌زودی تکمیل می‌شود.

تین نیوز

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای با بیان اینکه قرار است دوربین‌های ثبت تخلف تا سال آینده به حدود 2 هزار سامانه برسد، گفت:تجهیز هوشمند شبکه شریانی به‌زودی تکمیل می‌شود.

 به گزارش خبرنگار تین نیوز شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای کشور با حضور در غرفه تین‌نیوز در بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات به تشریح آخرین وضعیت طرح ملی سامانه‌های هوشمند عبور و مرور جاده‌ای و ثبت تخلفات ITS پرداخت و گفت: سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای گام‌های بلندی برای هوشمندی سازی شبکه شریانی برداشته است.

وی بابیان اینکه ایران کشوری وسیع با یک‌ میلیون و 640 هزار کیلومتر مساحت است و نظام حمل‌ونقل جاده‌پسند دارد، گفت: به خاطر کمبود در مودهای هوایی، ریلی و دریایی عمده جابجایی در کشور از سوی جاده صورت می‌گیرد.

آدم نژاد خبر داد که بیش از 500 میلیون تن کالا و بیش از 900 میلیون نفر جابه‌جایی مسافر در جاده‌ها طی سال انجام می‌گیرد که نیازمند یک نظام حمل‌ونقلی هوشمند است و ادامه داد: در چند سال گذشته سعی کردیم زیرساخت ایجاد شبکه هوشمند را در تمام جاده‌های شریانی  وجود آوریم و با برنامه‌ریزی انجام‌شده قرار است دوربین‌های ثبت تخلف تا سال آینده به حدود 2 هزار سامانه برسد.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بابیان اینکه نزدیک 680 دستگاه سامانه نظارت تصویری وجود دارد و سیستم جریمه هوشمند با هدف مبارزه با قاچاق کالا اکنون فعال است، ادامه داد: ایمنی ارتقا و بهبود نظام حمل‌ونقل جاده‌ای خروجی نصب سامانه‌های هوشمند است.

آدم نژاد با ابراز خرسندی از موفقیت سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نسبت به کنترل سرعت در جاده‌ها گفت:  آینده به سمت هوشمندسازی مجموعه می‌رودو اگر بتوانیم داده‌کاوی درستی در این زمینه ایجاد کنیم تجهیز شبکه شریانی به‌زودی تکمیل می‌شود.

وی توضیح داد: استراتژی ما این است که شبکه شریانی را در ابتدا بر اساس اولویت تجهیز کنیم و در گام بعد کلیه شبکه شریانی کشور را هوشمند سازیم.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.