| کد خبر: 153154 |

در بازدید از غرفه تین‌نیوز، مطرح شد:

◄ کار پلیسی برای کاهش تصادفات به تنهایی کافی نیست

رئیس پلیس پایتخت هم زمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه تین‌نیوزحضور پیدا کرد و نقش رسانه‌های تخصصی را بسیار قابل تقدیر دانست.

تین نیوز

 رئیس پلیس پایتخت هم زمان با برگزاری بیست و سومین نمایشگاه مطبوعات در غرفه تین‌نیوزحضور پیدا کرد و نقش رسانه‌های تخصصی را بسیار قابل تقدیر دانست.

به گزارش خبرنگار تین‌نیوز از محل برگزاری نمایشگاه سردار حسین رحیمی، با اشاره به مطلب فوق، افزود: یکی ازمشکلات جدی ما در بخش جابه‌جایی و حمل‌ونقل  انسانی و بار، معضل عدم وجود فرهنگ صحیح در این بخش است.

وی افزود: بایستی بر روی این مطلب کار و سرمایه گذاری بیش‌تری صورت بگیرد و نقش دستگاه‌های مسئول و بخش خصوصی در کنار یکدیگر اثرات چشمگیری را در توسعه فرهنگ صحیح به همراه خواهد داشت.

رحیمی گفت: بخش زیادی از تلفات و سوانح جاده‌ای و هزینه‌های ناشی از آن، به دلیل همین فقدان فرهنگ استفاده صحیح از وسایل حمل‌ونقل است.

او افزود: من به مجموعه شما که به لطف خدا دارای محتوای خوب است تبریک گفته و بر خود لازم می‌دانم این نشریه و سایت خبری را مورد تقدیر قرار داده و از مسئولان آن تشکر کنم.

رئیس پلیس پایتخت تصریح کرد: به طور قطع کار پلیسی نمی‌تواند به تنهایی حوادث و سوانح را کاهش دهد و با این تفاسیر رسالت شما سنگین‌تر از گذشته خواهد بود، کار توامان پلیس و فرهنگ‌سازی ما را سریع‌تر به اهدافی که در نظر است می‌رساند.

اخبار مرتبط

خواندنی ها

ارسال نظر

  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تین نیوز در وب منتشر خواهد شد.

  • تین نیوز نظراتی را که حاوی توهین یا افترا است، منتشر نمی‌کند.

  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

  • انتشار مطالبی که مشتمل بر تهدید به هتک شرف و یا حیثیت و یا افشای اسرار شخصی باشد، ممنوع است.

  • جاهای خالی مشخص شده با علامت {...} به معنی حذف مطالب غیر قابل انتشار در داخل نظرات است.